Kiçik Akademiya

Dünyamızı qoruyaqDünya yarandığı vaxtdan insanlar qida və geyimə olan təlabatlarını ödəmək üçün təbiəti tədricən dəyişdirmişlər. Nə vaxtsa bizim həyatımız təbiətdən asılı idisə, indi insan təbiətin taleyini həll edir. Ətraf mühitə mənfi antropogen təsirin nəticəsi olaraq son dövrdə ekoloji problemlər artmışdır . Belə problemlərdən bəlkə də ən əsası olan Qlobal istiləşmə planetin biomüxtəlifliyi üçün ciddi təhlükə hesab edilir. Bu mövzuda Kiçik Akademiyanın vitse prezidentlərindən biri olan 8”E” sinif şagirdi Pənahov İsgəndər çox maraqlı və yaradıcı araşdırmaları ilə məktəbimizin müəllim və şagirdləri qarşısında çıxış etdi. Təxmini hesablamalara görə alimlər bu nəticəyə gəlmişlər ki, təxminən 3500 il sonra Yer kürəsində temperatur 500C-dən yüksək olacaq. Bu səbəbdən Antarktidanı yaşayış üçün hazırlamaq, yemək bazaları, nəqliyyat kimi problemləri necə həll etmək İsgəndərin lahiyəsində visual olaraq nümayiş olundu. 7”A” sinif şagirdləri Ağacəlilova Nərmin və Məmmədova Aysun “Meşələr planetimizin ağ ciyərləridir” adlı təqdimatlarında ekoloji tarazlığın pozulmasının aradan qaldırılması yolları ilə bağlı mühüm faktları işıqlandırdılar. KA-nın fəal üzvlərindən olan 6”E” sinif şagirdi İsmayılov İsmayıl hazırladığı flügerin işləmə mexanizmi və əhəmiyyəti barədə məlumat verdi.

Ətraflı

Şagirdlər viktorinada özlərini sınadılarKiçik Akademiya fəalları bu dəfə maraqlı bir viktorinada özlərini sınadılar. Respublika Uşaq və Gənclər İnkişaf Mərkəzinin “Sağlam həyat tərzi” dərnəyinin rəhbəri Almaz Baxışıyevanın təşkilatçılığı ilə keçirilən bu viktorinada məktəblilər sağlam həyat tərzinin formalaşmsı ilə bağlı suallara böyük həvəslə cavab verirdilər.

Ətraflı

“Kiçik Akademiyanın” prezidenti serifikata layiq görüldüMəktəbimizdə fəaliyyət göstərən “Kiçik Akademiyanın” prezidenti Quliyeva Gülnarə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin “Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar” üzrə III qrant müsabiqəsi çərçivəsində keçirilmiş “Kiçik Akademiya” rəhbərləri üçün təlimlər layihəsində müvəffəqiyyətlə iştirak etmiş və sertifikata layiq görülmüşdür.

Ətraflı

Tarixi böyük şəxsiyyətlər yaradırlarAzərbaycan xalqının tarixində müstəsna xidmətləri olan tarixi şəxsiyyətlər, görkəmli siyasət və dövlət adamları çox olmuşdur. Bunlar zaman-zaman gördükləri böyük işləri və əməlləri ilə yadda qalmış, unudulmamışdır. Onların hər birinin həyatı, yaradıcılıq yolu bugünkü nəslə örnək ola bilər. Dekabrın 24-də “Kiçik Akademiya”nın tarix kafedrasının fəalları Azərbaycanın tarixində böyük rol oynamış görkəmli şəxsiyyətlər haqqında öz araşdırmalarını təqdim etmək üçün bir yerə yığışdılar. 8"B" sinif şagirdi Qasımov Seymur və 8"C" sinif şagirdi Camallı Məhəmməd “Nadir şah Əfşar” mövzusunda təqdimatlarında Nadir şah Əfşarın yürüşləri haqqında maraqlı faktları işıqlandırdılar. 8"E" sinif şagirdi Şükürlu Tuncay “Qarabağ xanlığı” mövzusunda etdiyi çıxışında Qarabağ xanlığının təsərrüfatı, mədəniyyəti haqqında ətraflı məlumat verdi. 8ç sinif şagirdi İmranov Cavid Quba xanı Fətəli xanın fəaliyyəti haqqında araşdırmalarını təqdim etdi və onun Azərbaycan tarixində rolunu dəyərləndirdi. 8"B" sinif şagirdi Şükürlü Elgün “Şair ruhlu hökmdar – Şah İsmayıl Xətai” mövzusunda çıxış edərək, indiyə qədər ən böyük Azərbaycan dövləti - Səfəvilər Dövlətinin banisinin həyat və fəaliyyətinin işıqlandırdı. 8"C" sinif şagirdi Babazadə Leyla isə “Səfəvi-Osmanlı müharibələri “ mövzusunda təqdimatında Səfəvi-Osmanlı müharibələrinin acı nəticələrini və türk dünyasına vurduğu zərbəni aydın şəkildə çatdırdı. Azərbaycanın tarixi şəxsiyyətlərinin keçdiyi həyat yolu bizim üçün bir məktəbdir. Belə şəxsiyyətlərimizlə fəxr edir, öyünürük. Onlardan nümunə götürürük.

Ətraflı

Məktəblilərin sağlam həyat tərzinin formalaşmasıSürətli həyat tempi, ekologiyanın pisləşməsi, informasiya və texniki xarakterli gərginliyin artması, oturaq həyat tərzi, qeyri-düzgün qidalanma kimi amillərin orqanizmə mənfi təsir göstərməsi müasir dövrün ən aktual problemlərindəndir. Daim gümrah yaşamaq və xəstəliklərdən uzaq olmaq üçün uşaq yaşlarından sağlam həyat tərzi qaydalarına əməl etmək lazımdır. “Kiçik Akademiya”nın biologiya kafedrasının fəallarının bu dəfəki yaradıcı işləri “Məktəblilərin sağlam həyat tərzinin formalaşması” mövzusuna həsr olunmuşdur. 8"B" sinif şagirdləri Məmmədova Nuranə və Əhədzadə Mənzərin “Diş məcununun xeyri və ziyanı”, 7"C" sinif şagirdi Həsənzadə Sənəmin “Qan damarlarının tutulması”, 6"E" sinif şagirdi İsmayılov İsmayılın “Fotosintez prosesinin canlıların həyatında rolu” mövzusunda təqdimatları öz aktuallığı və əyaniliyi ilə şagird və müəllimlərin marağına səbəb oldu. Çıxışların sonunda dərs hissə müdiri Heydərli Esmiralda maraqlı təqdimatları üçün şagirdlərə təşəkkür etdi, onlara öz tövsiyyələrini bildirdi və gələcək yaradıcı işlərində uğurlar arzuladı. Gələcəyimiz olan məktəblilərdə sağlam həyat tərzi formalaşdırmaq hər bir ailənin, hər bir vətəndaşın, hər bir pedaqoji işçinin, tərbiyəçinin borcudur.

Ətraflı

“Kiçik Akademiya”nın coğrafiya fənni üzrə təqdimatları keçirildiDekabrın 20-də “Kiçik Akademiya”nın fəalları cografiya fənni üzrə öz yaradıcı işlərini müəllim və şagirdlər qarşısında nümayiş etdirdilər. 8"B" sinif şagirdi Qasımov Seymur “Xristofor Kolumbun səyahəti”, 8"Ç" sinif şagirdi Qurbanlı Şahin “Kartoqrafik təsvirlərin əhəmiyyəti”, 8"E" sinif şagirdi İmanov Sahib “Böyük coğrafi kəşflər”, 6"E" sinif şagirdi Həbibbəyli Oğuz “Yer kürəsinin fəaliyyətdə olan vulkanları” mövzusunda çox maraqlı təqdimatlar etdilər. Xristofor Kolumbun ekspedisiyaları ilə bağlı araşdırmalar, coğrafi kəşflərlə bağlı videoçarxlar, vulkan konusu maketinin köməyilə vulkan pükürməsinin əyani nümayişi xüsusi maraqla qarşılandı.

Ətraflı

“Kiçik Akademiya”nın kimya fənni üzrə təqdimatları keçirildiDekabrın 19-da “Kiçik Akademiya”nın kimya fənni üzrə təqdimatları keçirildi. 7c sinif şagirdi Seyfəddinov Yusif “ tərkibində E170 kodu olan içkilərin dişlərə zərərli təsiri” mövzusunda, 8c sinif şagirdi Mikayılzadə Jalə isə “Azərbaycanın təbii sərvəti olan neft və onun çıxarılması” mövzusunda yaradıcı işlərini müəllim və şagirdlərə təqdim etdilər.Şagirdlər öz təqdimatlarında günün aktual problemlərinə toxunmüş, həmçinin əyanilik olaraq kimyəvi təcrübələrdən də istifadə etmişlər.

Ətraflı

“Kiçik Akademiya”nın Azərbaycan dili kafedrası üzrə təqdimatı keçirildi13 dekabr tarixində “Kiçik Akademiya”nın Azərbaycan dili kafedrası üzrə təqdimatı keçirildi. 8”Ç” sinif şagirdi Abasslı Məryəmin “Dillər niyə müxtəlifdir” mövzusunda hazırladığı təqdimat müəllimlər və şagirdlər tərəfindən maraqla qarşılandı. Məryəm onu uşaqlıqdan maraqlandıran bu suala çox yaradıcılıqla yanaşmış, Yer kürəsində yaşayan müxtəlif xalqların niyə ayrı-ayrı dillərdə danışması səbəblərini araşdırmağa çalışmışdır.

Ətraflı

“Kiçik Akademiya”nın Azərbaycan dili kafedrası üzrə təqdimatı keçirildi13 dekabr tarixində “Kiçik Akademiya”nın Azərbaycan dili kafedrası üzrə təqdimatı keçirildi. 8”Ç” sinif şagirdi Abasslı Məryəmin “Dillər niyə müxtəlifdir” mövzusunda hazırladığı təqdimat müəllimlər və şagirdlər tərəfindən maraqla qarşılandı. Məryəm onu uşaqlıqdan maraqlandıran bu suala çox yaradıcılıqla yanaşmış, Yer kürəsində yaşayan müxtəlif xalqların niyə ayrı-ayrı dillərdə danışması səbəblərini araşdırmağa çalışmışdır.

Ətraflı

“Meyvə və tərəvəz bitkilərinin insan sağlamlığına təsiri” mövzusunda təqdimat12 dekabr tarixində “Kiçik Akademiya”nın fəallarından 8"E" sinif şagirdi Şükürlü Tuncay biologiya fənni üzrə “Meyvə və tərəvəz bitkilərinin insan sağlamlığına təsiri” mövzusunda maraqlı bir təqdimatla çıxış etdi. Düzgün həyat tərzini məktəblilər arasında təbliğ etmək məqsədi daşıyan bu çıxışında Tuncay Azərbaycanda yetişdirilən qiymətli meyvə və tərəvəz bitkilərinin hər birinin tərkibi, əsas xüsusiyyətləri və müalicəvi əhəmiyəti haqqında ətraflı məlumat verdi.

Ətraflı

“MƏN VƏ HÜQUQLARIM” MÖVZUSUNDA RƏSM MÜSABİQƏSİNİN QALİBİ“Kiçik Akademiya”nın təsviri incəsənət blokunda çox istedadlı və yaradıcı şagirdlər fəaliyyət göstərir. Onlardan biri də 8"E" sinfində oxuyan Abdullayeva Fidandır. 10 dekabr – Beynəlxalq İnsan Hüquqları Günü münasibətilə BMT-nin Azərbaycandakı rezident əlaqələndiricisi Qulam İshaqzai, Azərbaycan Respublikasının İnsan Hüquqları üzrə müvəkkili Səbinə Əliyeva və Ailə, Qadın və Uşaq məsələləri üzrə Dövlət Komitəsinin sədr müavini Sədaqət Qəhrəmanovanın da iştirakı ilə Sabunçu Gənclər evində təşkil edilən sərgiyə Fidan “Mən və hüquqlarım” mövzusunda rəsmi ilə qatılmış və müsabiqənin qalibi olmuşdur. İstedadlı şagirdimizə gələcək işlərində də uğurlar arzulayırıq

Ətraflı

Fizika fənni üzrə təqdimatlar keçirildi11 dekabr tarixində məktəbdə “Kiçik Akademiya” fəallarının fizika fənni üzrə təqdimatları keçirildi. 8”E” sinif şagirdi Ələkbərli Abdullahın “Atom elektrik stansiyasının iş mexanizmi”, 6”A” sinif şagirdləri Osmanlı Yusifin “Robot maşnının hazırlanması”, Kazımlı Nurlanın “Mühərliklə hərəkət edən robot gəmi” mövzusunda çıxışları məktəbin direktoru Məmmədova Esmira və müəllimlər tərəfindən çox böyük maraqla qarşılandı.

Ətraflı

“Kiçik Akademiya” rəhbərləri üçün təlimlər layihəsi19 oktyabr tarıxındə Bakı şəhəri 60 № li tam orta məktəbdə Azərbaycan Respublikasi Təhsil Nazirliyi Tərəfindən “Kiçik Akademiya” rəhbərləri üçün təlimlər start götürmüşdür. “Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar “ üzrə III Qrant müsabiqəsi çərçivəsində keşirilən təlimlərdə məktəbimizi kimya və biologiya müəllimi Quliyeva Gülnarə təmsil edir. Layihənin məqsədi:· Ümumtəhsil məktəblərində “Kiçik Akademiya”ların fəaliyyyətini daha da gücləndirmək· “Kiçik Akademiya” rəhbərlərini düzgün təlimatlandırmaq· Bakı şəhəri üzrə “Kiçik Akademiya” rəhbərləri arasında əməkdaşlıq yaratmaq· Şagirdlərdə “Kiçik Akademiya” lara üzv olmağa maraq yaratmaq Layihənin icra müddəti: 20.09.2019 – 20.12.2019

Ətraflı

“Ekoloji yönümlü və enerji effektli məktəb” mövzusunda keçirilən tədbirMüasir dövrdə əhalinin sürətlə artımı və elmi-texniki inqilab nəticəsində yaranan ekoloji böhran təhlükəsinin aradan qaldırılması, həmçinin, ətraf mühitin mühafizəsi bəşəriyyəti narahat edən aktual problemlərdir. Məktəbdə “Ekoloji yönümlü və enerji effektli məktəb” mövzusunda keçirilən tədbir də günümüzün qlobal ekoloji problemlərinə həsr olunmuşdur. Respublika Uşaq və Gənclər İnkişaf Mərkəzinin “Sağlam həyat tərzi” dərnəyinin rəhbəri Almaz Baxşıyevanın təşkilatçılığı ilə məktəbin kimya, biologiya və coğrafiya müəllimlərinin birgə hazırladıqları tədbiri giriş sözü ilə məktəbin təşkilat işləri üzrə direktor müavini Məlahət Allahverdiyeva açdı. Müəllimlərin mövzuya aid çıxışları və təqdimatları iştirakçılar tərəfindən maraqla izlənildi. Bədii hissədə şagirdlər iştirakçılara təbiətlə bağlı səhnəcik, şer, mahnı və rəqs nümunələri təqdim etdilər. Tədbirdə şagirdlərin ekoloji fənlərə marağını artırmaq və onların ekoloji biliklərini qiymətləndirmək məqsədilə viktorina keçirildi. Şagirdlərin rəsm və əl işlərindən ibarət sərgidə təqdirə layiq idi. Tədbirin sonunda daha çox fərqlənən şagirdlərə diplomlar təqdim olundu.

Ətraflı

Kiçik Akademiyanın növbəti tədbiriMəktəbimizdə Azərbaycan Respublikası təhsil nazirinin 21.01.2008-ci il tarixli, 63 nömrəli əmrinə əsasən təşkil olunmuş Kiçik Akademiya öz ətrafında elmi-tədqiqat işlərinə meyil və maraq göstərən istedadlı şagirdləri birləşdirir. Mayın 24-də “KA”-nın fəaliyyətinin gücləndirilməsi ilə bağlı tədbir keçirilmişdir. Tədbirin keçirilməsində məqsəd “KA” seminarlarında iştirak edən şagirdlərin ən yaxşı tədqiqat işlərini nümayiş etdirmək idi. “KA” –nın məktəb konfransında Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının akademik H.Ə.Əliyev adına Coğrafiya İnstitutunun əməkdaşları-institutun elmi katibi coğrafiya üzrə fəlsəfə doktoru dosent Həmidova Zərnurə Ənvər qızı, institutun Gənc alim və mütəxəssislər şurasının sədri, “Landşaftşünasılıq və landşaf planlaşdırılması” şöbəsinin böyük elmi işçisi, coğrafiya üzrə fələfə doktoru Ələkbərova Samirə Oqtay qızı, “Geomorfologiya və təbii risklər” şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, coğrafiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Tarixazər Stara Əbülfəz qızı, “Demoqrafiya və əhali coğrafiyası” şöbəsinin böyük elmi işçisi, coğrafiya üzrə fəlsəfə doktoru Bədəlov Etibar Sənan oğlu iştirak edirdilər. Tədbiri giriş sözü ilə “KA” –nın prezidenti Gülnarə Quliyeva açıq elan etdi. Sonra şagirdlər öz elmi məruzələri ilə çıxış etdilər. Onların təqdimatları iştirakçılar tərəfindən maraqla dinlənildi. AMEA- nın elmi işçiləri çıxış edərək şagirdlərin işlərini bəyəndiklərini bildirdilər və onlara öz tövsiyələrini verdilər. Ümidvarıq ki, bu gün məktəbimizdə gələcəyin alimləri yetişir. Onlara uğurlar arzulayırıq.

Ətraflı

"KİÇİK AKADEMİYA" FƏALİYYƏTƏ BAŞLAYIBMəktəbimizdə “Kiçik Akademiya” 31.01.2018 tarixdən fəaliyyətə başlayıb. Əsas məqsədimiz məktəbimizdə təhsil alan şagirdlərin elmi axtarışlara sövq edilməsi, onların elmi və yaradıcılıq fəaliyyətinin stimullaşdırılması, elmi tədqiqat işinə meyli olan istedadlı şagirdlərin vaxtında aşkar edilməsindən ibarətdir. Məktəbdə “Kiçik Akademiya” çərçivəsində humanitar, təbiət, fizika-riyaziyyat, texniki, sosial-iqtisadi bölmələr fəaliyyət göstərir. Bölmələr öz növbəsində kafedralara ayrılıb. Məktəb Kiçik Akademiyanın tərkibi aşağıdakı kimidir: Prezident – Quliyeva Gülnarə, kimya və biologiya müəllimi I vitse prezident –Əlizadə Nihad (7e) II vitse prezident – Yəhyazadə Nazim (7e) III vitse prezident – Mirsalahlı Mirnazim (7e) IV vitse prezident – Qulizadə Xədicə (7e) Kafedra rəhbərləri: Azərbaycan dili kafedrası – Əliyeva İlhamə Mütaliə sevənlər - Sadıqova Cəmalə Riyaziyyat kafedrası - Məmmədova Sahibə Fizika kafedrası - Cəbiyeva Vüsalə Informatika kafedrası - Seyfullayeva Zöhrə Kimya kafedrası – Amani Fəxriyyə Biologiya kafedrası –Musayeva Arzu Tarix kafedrası – Əhmədova Mehparə Coğrafiya kafedrası –Namazova Nazilə Ingilis dili kafedrası - Süleymanova Rühəngiz Rus dili kafedrası –Quliyeva Ruhəngiz Təsviri incəsənət kafedrası –Hacıyeva Aytən Musiqi kafedrası –Babayeva Gülüstan Fiziki tərbiyə kafedrası - Musayeva Kəmalə Məktəbin Kiçik Akademiyası qarşıda duran məsələlərə çatmaq üçün elmin təbliği, elmlə təhsilin vəhdətinin yaradılması istiqamətində reallaşdırılan layihələr həyata keçirir və çərçivədə işlərin genişləndirilməsini planlaşdırır.

Ətraflı

“KİÇİK AKADEMİYA” HAQQINDA ƏSASNAMƏ1.1. “Kiçik Akademiya” (bundan sonra KA) yaradıcılıq və elmi-tədqiqat işlərinə meyil və maraq göstərən, bu sahədə potensial imkanları ilə fərqlənən istedadlı şagirdlərin üzvlüyü əsasında təhsil müəssisələrində yaradılan ictimai birlikdir. 1.2. KA-nın fəaliyyəti könüllülük, hüquq bərabərliyi və özünüidarə prinsipləri əsasında qurulur. 1.3. KA öz fəaliyyətində istedadlı uşaq və gənclərlə iş üzrə direktiv orqanların fərman və sərəncamlarını, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Rəyasət Heyətinin, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin müvafiq qərar, əmr və sərəncamlarını və bu Əsasnaməni rəhbər tutur. 1.4. KA-nın fəaliyyəti bölmələr üzrə təşkil olunur. KA-nın tərkibində humanitar, təbiət, fizika-riyaziyyat, texniki, sosial-iqtisadi və s. elmi istiqamətlər üzrə bölmələr yaradıla bilər. 1.5. KA hüquqi şəxs statusuna malik deyildir, onun rəhbərinin müvafiq sənədlərdə imzası təşkil edildiyi səviyyədən asılı olaraq bu Əsasnamə ilə müəyyənləşdirilən orqanın möhürü ilə təsdiq edilir. 1.6. KA-nın öz loqotipi və üzərində bu loqotipin əksi olan blankı, habelə bayrağı ola bilər. II. KA-nın məqsəd və vəzifələri 2.1. KA-nın təşkilində əsas məqsəd yerli və respublika səviyyəsində istedadlı uşaq və gənclərlə aparılan işlərin tənzimlənməsinə, bu sahədə səmərəli fəaliyyət mexanizmi yaradılmasına köməklik göstərməkdən, şagirdlərdə tədqiqatçılıq qabiliyyətinin formalaşması ilə bağlı tədbirlərin sistemli həyata keçirilməsini təmin etməkdən ibarətdir. 2.2. KA-nın əsas vəzifələri aşağıdakılardır: 2.2.1 Elmi-tədqiqat fəaliyyətinə meyilli olan istedadlı şagirdləri vaxtında aşkara çıxarmaq, mövcud yaradıcılıq potensialları nəzərə almaqla onların gələcək peşə istiqamətlərini müəyyənləşdirmək. 2.2.2 Şagirdlərdə elmi yaradıcılığa maraq yaratmaq, onların tədqiqatçılıq bacarıqlarını inkişaf etdirmək. 2.2.3 Şagirdlərdə elmi dünyagörüş formalaşdırılması istiqamətində sistemli iş aparmaq. 2.2.4 Tanınmış alim və mütəxəssisləri istedadlı şagirdlərlə işə cəlb etmək. 2.2.5 Şagirdlərin elmi cəmiyyətlərdə, intellektual klub və dərnəklərdə təşkilatlanmasını təmin etmək. 2.2.6 Tədqiqatçılıq bacarığı ilə fəqlənən şagirdlərdə elmi məruzə ilə çıxış etmək, referatlar hazırlamaq, birgə elmi layihələrdə iştirak etmək vərdişləri formalaşdırılmasına əlverişli şərait yaratmaq. III. KA-nın üzvləri Könüllü olaraq ictimai birlikdə işləmək arzusunda olan və elmi-tədqiqat işlərinə meyli olan şagirdlər KA-nın üzvü ola bilərlər. IV. KA-nın üzvlərinin hüquq və vəzifələri 4.1. Elmi konfranslarda, olimpiadalarda və KA-nın digər tədbirlərində iştirak etmək. 4.2. KA-nın üzvlərinin vəzifələri: 4.2.1. Şagirdlər arasında elmi bilikləri təbliğ etmək 4.2.2. Seçdiyi fəaliyyət istiqamətində müstəqil olaraq biliklərini dəqiqləşdirmək. 4.2.3. Ünsiyyət və davranış qaydalarına riayət etmək. V. KA-nın strukturu və fəaliyyət istiqamətləri 5.1. KA məktəb, rayon (şəhər) və respublika səviyyəsində təşkil olunur. 5.2. Məktəb səviyyəsində yaradılan KA-nın (MKA) fəaliyyətinin tənzimlənməsi müəssisənin rəhbərliyi tərəfindən həyata keçirilir. 5.3. MKA-nın tərkibində şagird elmi cəmiyyəti (ŞEC) yaradılır və ŞEC MKA-nın strukturunda əsas qurum hesab edilir. 5.4. MKA-ya elmi rəhbərliyin təmin olunmasında müəllimlər, bölmə və dərnək rəhbərləri iştirak edirlər. 5.5. MKA çərçivəsində şagirdlər müəllimlərin rəhbərliyi ilə müəyyən edilmiş istiqamətlərdə sadə elmi araşdırmalar aparır, məruzə, tezis, referat və hesabatlar hazırlayırlar. Həmin işlər həm fərdi, həm də kollektiv şəkildə yerinə yetirilə bilər. 5.6. MKA çərçivəsində görülmüş işlərə konfrans və seminarlarda yekun vurulur. Bu tədbirlərdə uğurlu nəticələri ilə fərqlənən şagirdlərin rəğbətləndirilməsi üçün müvafiq işlər həyata keçirilir. 5.7. MKA görülmüş işlər barədə rayon (şəhər) KA-sına hesabat verir. 5.8. Rayon (şəhər) səviyyəsində nəzərdə tutulan tədbirlərin yerinə yetirilməsi üçün KA (R(Ş) KA) ilə bərabər həm də elmi himayəçilik şurası (EHŞ) yaradılır. 5.9. R(Ş) KA-ya ümumi rəhbərlik yerli təhsili idarəetmə orqanı və elmi himayəçilik şurası tərəfindən həyata keçirilir. 5.10. R(Ş) KA-nın tərkibi şagirdlərdən, EHŞ-nin tərkibi isə müəllimlərdən, alim və mütəxəssislərdən ibarət formalaşdırılır. 5.11. R(Ş) KA-nın və EHŞ-nin fəaliyyəti, əsasən, aşağıdakı istiqamətlər üzrə qurulur: 5.11.1. Ümumrayon (ümumşəhər) bölmələrinin, seminar və konfransların, klub və lektoriyaların, yay təlim-istirahət düşərgələrinin təşkili. 5.11.2. Olimpiada, bilik yarışları, müsabiqə və toplantıların, səyyar mühazirə və seminarların keçirilməsi. 5.11.3. Nəzərdə tutulan tədbirlərin həyata keçirilməsi ilə əlaqədar müvafiq alim və mütəxəssislərin dəvət olunması. 5.11.4. Respublika və beynəlxalq miqyaslı tədbirlərdə iştirak üçün komandaların formalaşdırılması. 5.11.5. İşgüzar görüşlərin, təcrübə mübadilələrinin təşkili. 5.12. R(Ş) KA öz fəaliyyəti ilə respublika KA-sı (RKA) qarşısında cavabdehlik daşıyır və ona hesabat verir. 5.13. RKA-nın ümumi fəaliyyətinə rəhbərlik və nəzarət AMEA və Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilir. 5.14. RKA-nın funksiyalarında daxildir: 5.14.1. Yaradıcılığa, elmi- tədqiqat fəaliyyətinə meyil və maraq göstərən istedadlı uşaq və gənclərlə aparılan işlərin perspektiv istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsində yaxından iştirak etmək. 5.14.2. R(Ş) KA-ların fəaliyyətini tənzimləmək və nəzərdə tutulan tədbirlərin yerinə yetirilməsində onlara elmi-metodik köməklik göstərmək. 5.14.3 Respublika səviyyəsində olimpiadalar, müsabiqə və yarışlar, elmi-təcrübi kofrans və seminarlar, “Dəyirmi masa”lar, görüşlər təşkil etmək. 5.14.4. Körkəmli alim və mütəxəssisləri istedadlı uşaq və gənclərlə işə cəlb etmək, xüsusi istedad və qabiliyyəti ilə fərqlənən şagirdlərin elmi himayəyə götürülməsinə nail olmaq. 5.14.5. İstedadlı uşaq və gənclərin beynəlxalq olimpiadalara və müsabiqələrə hazırlığını təmin etmək məqsədilə təşkilati tədbirlər həyata keçirmək. 5.14.6. İstedadlı uşaq və gənclərin seçilmiş elmi-tədqiqat işlərindən ibarət toplu və bukletlərin çapı ilə bağlı müvafiq tədbirlər görmək. VI. KA-nın təsis olunması 6.1. KA müvafiq surətdə məktəb, rayon (şəhər) və respublika səviyyəsində aidiyyəti üzrə keçirilən konfranslarda təsis olunur. 6.2. Məktəb konfransında öz arzularına görə elmi-tədqiqat fəaliyyətinə meyil və maraq göstərən IX-XI sinif şagirdləri, müəllimlər, məktəb rəhbərliyi, rayon (şəhər) konfransında məktəb, respublika konfransında isə rayon (şəhər) konfransında açıq səsvermə yolu ilə seçilən aidiyyəti nümayəndələr, habelə alim və mütəxəssislər iştirak edirlər. 6.3. Təsis konfransında KA-nın yaradılması elan olunur və onun tərkibi açıq səsvermə yolu ilə müəyyənləşdirilir. 6.4. KA təşkil edildiyi səviyyədən asılı olaraq məktəb pedaqoji şurasının, rayon təhsil şöbəsinin təhsil şurasının, Təhsil Nazirliyinin müvafiq qərarı ilə ləğv edilir. VII. KA-nın idarəetmə orqanları 7.1. KA-nın ali orqanı onun ilk iclasında seçilən Şura hesab olunur. 7.2. Şuranın tərkibinə KA-nın prezidenti, onun müavinləri (vitse-prezidentlər), bölmə rəhbərləri, habelə bölmələrə təhkim olunmuş elmi işçilər daxil edilir. 7.3. KA-nın Şurası: 7.3.1. KA-nın Prezidentini, onun müavinlərini (vitse-prezidentləri), bölmə rəhbərlərini seçir. 7.3.2. KA-nın əsas fəaliyyət istiqamətlərini müəyyənləşdirir, iş planlarını təsdiq edir. 7.3.3. Görülən işlər barədə bölmə rəhbərlərinin və KA-nın digər üzvlərinin hesabatını dinləyir. 7.3.4. Zəruri hallarda yeni bölmələrin yaradılması, habelə mövcud olanların ləğvi barədə məsələləri həll edir. 7.3.5. KA-ya üzvlük və üzvlükdən kənarlaşdırılma məsələlərinə baxır. 7.3.6. Şura iclasları rübdə bir dəfədən az olmayaraq keçirilir. Qərarlar sadə səs çoxluğu əsasında qəbul olunur.

Ətraflı
HAQQIMIZDA
BİZİM FƏXRLƏRİMİZ

Əsmər İdrisli İldırım

Nərmin Hacılı Fərman

HAQQIMIZDA
BİZİM FƏXRLƏRİMİZ

Əsmər İdrisli İldırım

Nərmin Hacılı Fərman

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM