Məktəbdə V siniflərdə monitorinq keçirilib

    Monitorinqin keçirilməsində əsas məqsəd şagird nailiyyətlərinin yaxşılaşdırılması, IV sinfin sonunda şagirdlərdə müvafiq standartlar üzrə bilik və bacarıqların hansı səviyyədə formalaşdığının müəyyən edilməsi və keyfiyyətin artırılması istiqamətində tədbirlərin görülməsindən ibarətdir. Monitorinqdən öncə məktəb psixoloqu şagirdlərlə müvafiq söhbətlər aparıb, onlara öz biliklərini sərbəst şəkildə ifadə etmələri üçün psixoloji dəstək göstərib.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi