IV siniflərdə monitorinq

Təhsil keyfiyyətinin artırılması, şagirdlərin bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsi məqsədilə 05.03.2025-ci il tarixində məktəbimizin IV siniflərində Azərbaycan dili və Riyaziyyat fənləri üzrə monitorinq keçirilib. Monitorinqin əsas məqsədi şagirdlərin fənlər üzrə hazırkı bilik səviyyəsini müəyyən etmək, onların mövcud bilik və bacarıqlarını dəyərləndirmək və tədris prosesində daha effektiv yanaşmalar tətbiq etmək olub. Monitorinqdə IV sinif şagirdləri iştirak edərək Azərbaycan dili və Riyaziyyat fənlərindən əvvəlcədən hazırlanmış sualları cavablandırıblar. Qiymətləndirmə zamanı şagirdlərin məntiqi düşünmə, oxu və qavrama bacarıqları, yazı və hesablama qabiliyyətləri nəzərə alınıb.
• Azərbaycan dili fənni üzrə suallar oxu və anlama, qrammatik biliklər, düzgün yazı qaydaları və söz ehtiyatının genişliyi kimi sahələri əhatə edib.
• Riyaziyyat fənnində isə toplama, çıxma, vurma və bölmə əməliyyatları, məntiqi düşünmə bacarığı, problem həll etmə və tənliklər üzərində işləmə kimi mövzular yoxlanılıb. Monitorinqin nəticələri təhlil edilərək hər bir şagirdin güclü və zəif tərəfləri müəyyən ediləcək. Bu qiymətləndirmə əsasında müəllimlər şagirdlərin inkişaf ehtiyaclarını təyin edəcək və fərdi yanaşmalar tətbiq etməklə onların bilik və bacarıqlarını daha da təkmilləşdirəcəklər.
Bu cür monitorinqlərin keçirilməsi şagirdlərin fənlər üzrə inkişafını izləmək və gələcəkdə tədris prosesində daha effektiv metodlar tətbiq etmək baxımından böyük əhəmiyyət kəsb edir. Monitorinq nəticələri şagirdlərin hazırkı bilik səviyyəsini dəyərləndirmək, çatışmazlıqları müəyyənləşdirmək və onların aradan qaldırılması üçün yeni strategiyalar hazırlamaq məqsədi daşıyır.
Belə qiymətləndirmələr şagirdlər üçün motivasiya mənbəyi olmaqla yanaşı, onların fənlərə olan marağını artırır və tədris prosesinin keyfiyyətini yüksəltməyə kömək edir. Növbəti mərhələdə monitorinqin nəticələri əsasında əlavə dəstək dərsləri və fərdi yanaşmalar tətbiq ediləcək ki, bu da şagirdlərin daha uğurlu nəticələr göstərməsinə imkan yaradacaq.