IX siniflərdə buraxılış imtahanına hazırlıq məqsədilə monitorinq

14 fevral 2025-ci il tarixində məktəbimizin IX sinif şagirdləri üçün Azərbaycan dili, riyaziyyat və ingilis dili fənlərindən monitorinq təşkil olunub. Yeni imtahan modeli ilə uyğunlaşdırılmış suallar əsasında keçirilən bu qiymətləndirmə buraxılış imtahanı ərəfəsində şagirdlərin hazırlıq səviyyəsini müəyyənləşdirmək və onların akademik boşluqlarını aşkarlamaq məqsədi daşıyıb.

Monitorinq zamanı şagirdlərə təqdim olunan suallar məntiqi düşünmə, analitik bacarıqlar və fənlər üzrə əsas biliklərin yoxlanılması üçün xüsusi hazırlanıb. Azərbaycan dili fənnində qrammatika, oxu və yazı bacarıqları; riyaziyyat fənnində məntiqi və riyazi düşüncə tərzi; ingilis dili fənnində isə oxu, qrammatika və dinləmə bacarıqları yoxlanılıb.

İlkin müşahidələr göstərib ki, bəzi şagirdlər üçün müəyyən çətinlik yaradan mövzular mövcuddur. Monitorinqin əsas məqsədlərindən biri də imtahanadək qalan vaxtı daha optimal dəyərləndirmək və şagirdlərin zəif tərəfləri üzərində sistemli şəkildə işləmək olub. Müəllimlər tərəfindən hər bir şagirdin nəticələri təhlil ediləcək və fərdi yanaşma əsasında əlavə dəstək proqramları hazırlanacaq.

Məktəb rəhbərliyi və müəllim heyəti qeyd edib ki, bu cür monitorinqlər şagirdlərin real imtahan şəraitinə uyğunlaşmasına və imtahan stresini azaltmasına kömək edir. Şagirdlərə imtahana qədər olan müddətdə təkrar materialları, fərdi dəstək dərsləri və praktiki tapşırıqlar üzərində işləmək üçün əlavə imkanlar yaradılacaq.

Monitorinqin nəticələri əsasında məktəb rəhbərliyi və fənn müəllimləri şagirdlərin imtahan hazırlığını daha səmərəli təşkil etmək üçün əlavə tədbirlər həyata keçirməyi planlaşdırır. Bu cür qiymətləndirmələrin mütəmadi aparılması şagirdlərin daha yaxşı nəticə əldə etməsinə və uğurlu buraxılış imtahanı verməsinə kömək edəcəkdir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi