Cerebry platformasında riyaziyyat və təbiət fənlərinin tədris keyfiyyətinin monitorinqi

Məktəb rəhbərliyi tərəfindən 19-20 fevral 2025-ci il tarixlərində 9”C”, 10”R” və 10”T” siniflərində də riyaziyyat və təbiət fənlərinin tədris keyfiyyətinin artırılması məqsədilə dərs dinləmələri aparılıb. Bu prosesin əsas məqsədi, Cerebry platformasının istifadəsi ilə tədrisin effektivliyini qiymətləndirmək və tədris metodlarının təkmilləşdirilməsi üçün məlumat toplamaq olub.

19-20 fevral 2025-ci il tarixlərində aparılan monitorinq göstərib ki, Cerebry platformasının istifadəsi riyaziyyat və təbiət fənlərinin tədris keyfiyyətini əhəmiyyətli dərəcədə artırıb. Şagirdlərin dərsə olan marağı və fəallığı yüksəlib, müəllimlərin isə tədris prosesindəki yükü azalıb. Bu nəticələr, gələcəkdə digər fənlərdə də Cerebry platformasının tətbiqinin genişləndirilməsinin məqsədəuyğun olduğunu göstərir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi