Cerebry Layihəsi Çərçivəsində İlk Səriştə Əsaslı Böyük Summativ Qiymətləndirmələr
22-23 Yanvar 2025-ci il tarixində 96 nömrəli tam orta məktəbdə dünyanın ilk süni intellektlə idarə olunan adaptiv təcrübə platforması olan Cerebry platforması çərçivəsində ilk səriştə əsaslı Böyük Summativ Qiymətləndirmələr təşkil olunub. Məktəb layihənin pilot icra edildiyi təhsil müəssisələrindən biri kimi, bu innovativ qiymətləndirmə prosesində iştirak edib. Qiymətləndirmələr riyaziyyat və Azərbaycan dili fənləri üzrə IX və X siniflərdə keçirilib.
Cerebry layihəsi, süni intellekt texnologiyalarını təhsilə inteqrasiya edərək şagirdlərin öyrənmə prosesində fərdi yanaşmanı təmin edir. Layihənin əsas məqsədi şagirdlərin biliklərini təkmilləşdirmək, onları müasir dövrün tələblərinə uyğun kompetensiyalara yiyələndirmək və tədris prosesini daha effektiv və məhsuldar hala gətirməkdir.
Cerebry platforması, şagirdlərin bilik səviyyəsinə uyğun tapşırıqlar təqdim edərək, onların inkişafını fərdi şəkildə dəstəkləyir. Riyaziyyat və təbiət elmlərində səriştəyə əsaslanan tapşırıqlar üzərində çalışaraq şagirdlər biliklərini həm nəzəri, həm də praktik baxımdan dərinləşdirirlər.
Səriştə əsaslı Böyük Summativ Qiymətləndirmələr, yalnız şagirdlərin biliklərini yoxlamaqla kifayətlənmir, həm də onların analiz, problem həlli və bilikləri tətbiqetmə bacarıqlarını qiymətləndirir. Bu yanaşma ənənəvi qiymətləndirmə üsullarından fərqlənir və daha çox real həyat bacarıqlarına yönəlir.
96 nömrəli tam orta məktəbdə keçirilən qiymətləndirmələrdə şagirdlər layihəyə uyğun tapşırıqları yerinə yetirərək əldə etdikləri bilikləri nümayiş etdiriblər. Bu proses, onların həm dərslikdə öyrəndiklərini, həm də platforma üzərində qazandıqları təcrübələri praktik olaraq tətbiq etməsinə imkan yaradıb.
Cerebry layihəsi, Azərbaycanın təhsil sistemində innovasiyanın tətbiqində əhəmiyyətli bir addımdır. Süni intellektin köməyi ilə şagirdlər öz təhsil tempinə uyğun öyrənir və daha effektiv nəticələr əldə edirlər. Layihə təkcə şagirdlər üçün deyil, müəllimlər üçün də yeni imkanlar açır. Müəllimlər şagirdlərin fərdi inkişafına uyğun tədris strategiyaları hazırlamaq imkanı qazanırlar.
96 nömrəli tam orta məktəbin Cerebry layihəsində iştirak etməsi təhsil sistemimizin innovativ yeniliklərə açıq olduğunu və şagirdlərimizin qlobal standartlara uyğun tədris mühitində inkişaf etdiyini göstərir. Bu qiymətləndirmələr yalnız şagirdlərin bilik və bacarıqlarını yoxlamaqla kifayətlənmir, həm də onların gələcək təhsil uğurlarına zəmin yaradır.
Cerebry layihəsinin gələcək mərhələlərində təbiət elmləri və digər fənlərdə də bu kimi qiymətləndirmələrin təşkili planlaşdırılır. Layihənin ölkəmizin təhsil sistemində geniş tətbiqi isə gələcəyin müasir, texnoloji və fərdiləşdirilmiş təhsilinə böyük töhfə verəcək.