Məktəb təliminə hazırlıq səviyyəsinin diaqnostikası

96 nömrəli tam orta məktəbin psixoloqu Sevinc Abdullayeva məktəbin birinci sinfinə qəbul olunmuş və 3 sinif komplektində komplektləşdirilmiş 77 şagird ilə diaqnostika aparıb. Diaqnostikanın məqsədi birincilərin məktəb təliminə hazırlıq səviyyəsinin öyrənilməsi üçün onlarla “Kern-Yerasekin məktəbə hazırlıq” metodikasını tətbiq edərək iş aparmaq və kiçik məktəblilərimizin təlimə hazırlıq səviyyələrini müəyyənləşdirmək olub.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi