Tarix dərslərimiz çox maraqlı tədris olunur
7b sinif şagirdləri liseyin tarix müəllimi Səbinə Məmmədovanın History, Color, Symbol, İmage bağlı dərslərini maraq hissi ilə qarşılayıblar.
Bu qaydada tələbələr, ümumiyyətlə, növbəti addıma keçməzdən əvvəl yol boyu hər addımda öz düşüncələrini bölüşürlər. Bu, sinfə qrupun düşüncəsinə əsaslanmağa imkan verir və çox vaxt daha zəngin müzakirələrlə nəticələnir.
Hər mərhələdə düşüncəni sənədləşdirmək çox faydalı ola bilər. Şagirdləriniz adi Rəng, Simvol, Təsvir ilə məşğulkən düşüncənizi sənədləşdirmək istəyirsinizsə, bu şablon faydalı ola bilər.
Şagirdlər hər gün həyatları ilə ətrafdakı dünya arasında əlaqə qururlar. Bu rutinin mahiyyəti əlaqə yaratmaq, oxşarlıqları müəyyən etmək və şərhlər verməkdir.
Addım 1: Rəng
Rutinin ilk addımı zamanı tələbələri araşdırdıqları ideyanı ən yaxşı əks etdirən rəngi müəyyən etməyə dəvət edin. Şagirdlər ideyanın əhval-ruhiyyəsi, duyğuları və ya məqsədi kimi elementləri nəzərə almalıdırlar. Bu elementlər tələbələrə nə üçün müəyyən bir rəng seçdiklərini izah etməyə kömək edəcək. Məsələn, əgər şagird sarı rəngi seçərsə, sarı rəngin xoşbəxtlik və dostluq rəngi olduğunu və ya enerjini təmsil etdiyini düşünə bilər.
Addım 2: Simvol
Rutinin ikinci mərhələsində tələbələr tədqiq etdikləri əsas ideyanı dəqiq şəkildə ifadə etdiklərini düşündükləri simvol yaradır və ya seçirlər. Şagirdlər üçün nümunələr təqdim edin (məsələn, balans simvolu ədaləti simvollaşdıra bilər). Şagirdlər başa düşməyə çalışdıqları konsepsiya ilə əlaqəli olaraq simvollarını izah etmək imkanı əldə edəcəklər.
Addım 3: Şəkil
Bu son addım tələbələrdən şəkil seçərək və ya eskiz etməklə öyrəndikləri konsepsiyanı təfərrüatlandırmağı tələb edir. Tələbələr səthin altına baxmağa, daha dərin əlaqələr qurmağa və metaforik düşüncəni tətbiq etməyə təşviq edilir. Soruşun: Bu konsepsiya sizə nə düşündürür? Ağlına gələn bu görüntü məzmunun böyük ideyası ilə necə əlaqələndirilir