Həssas ailələrdən olan şagirdlərlə iş

    Psixoloji xidmət işinin məqsədlərindən biri də həssas qrupdan  olan şagirdləri müəyyənləşdirmək, psixoloji-pedaqoyi cəhətdən müşayiət edərək, şagird şəxsiyyətinin sağlamlığını qorumaq, onların yetkin formalaşmasına dəstək olmaqdır.                                  

  Ümumiyyətlə, həssas qrupa aid olan şagirdlərin sağlamlıqlarının qorunmasında vacib sayılan maarifləndirici, profilaktik, konsultativ işlər görülüb, diaqnostika və korreksiya işləri aparılıb. İlkin olaraq, valideynlər fərdi və qrup şəklində dəvət olunub, şagirdlərin sağlamlıqlarının qorunmasında vacib sayılan düzgün yanaşma, yaş xüsusiyyətləri, fiziki və psixoloji sağlamlığın vəhdəti, diafraqmal nəfəsalma, ailə daxili münasibətlərin təsiri, onurğa problemləri, düzgün  qidalanma, immuniteti qoruma və. s. profilaktik, maarifləndirici  söhbətlər aparılıb. 

   Sinif rəhbərlərilə də keçid dövrləri ilə əlaqədar maarifləndirici söhbətlər aparılır, psixoloji mədəniyyəti yüksəltmək, yaş psixologiyasına diqqət etmələri, şagirdlərə qarşı empatik olmalarının (xüsüsilə də pandemiya dövründə) nə qədər vacib olduğu tövsiyə olunub .

 Həssas qrupdan olan  şagirdlərlə emosional-iradi, intellektual və sosial sferalarının ınkisafı müşahidə edilib, sorğular, inkişafetdirici testlər keçirilib, fərdi  və qrup şəklində söhbətlər, dialoqlar, autotreninq, qrup oyunları  və s. kimi  korreksiya işləri aparılıb.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi