Məktəbəhazırlıq qruplarında dinləyib anlama bacarıqlarının monitorinqi


       Məktəbəhazırlıq qruplarında təhsil alan uşaqların dinləyib anlama bacarıqlarını yoxlamaq məqsədilə monitorinq keçirildi. Monitorinqin əsas məqsədi şagirdlərin nitq inkişaf səviyyəsini, mətn və hekayələri dinləyərək anlamalarını, suallara cavab vermə bacarıqlarını müəyyənləşdirmək idi.
Tədbir çərçivəsində uşaqlara yaş səviyyəsinə uyğun qısa mətnlər oxundu və məzmunu ilə bağlı suallar verildi. Monitorinqin nəticələri göstərdi ki, əksər uşaqlar verilən məzmunu anlamaqda çətinlik çəkmir, əsas ideyanı tuturlar və suallara cavab verə bilirlər
Bu cür monitorinqlərin davamlı şəkildə keçirilməsi planlaşdırılır və əldə olunan nəticələr uşaqların təlim prosesində daha effektiv metodların tətbiqinə imkan yaradacaqdır

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi