Qarşlıqlı dərs dinləmələri davam edir

Tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə bütün fənlər üzrə dərs dinlənmələri davam edir. Bir qayda olaraq dərs dinləmə zamanı təlimin funksiyalarına aid olan təhsilverici, tərbiyəedici, inkişafetdirici prinsiplərinin nə dərəcədə müəllim tərəfində həllinin tapılmasına ciddi diqqət göstərilir. Tədris materialının hansı texnoloji vasitələrlə aşılanmasından asılı olmayaraq qeyd olunan üç prinsipin reallaşma səviyyəsinə görə dərsin keyfiyyəti aşkar olur. Dərs dinləmədə əsas səciyyəvi cəhətlər olan təhsilləndirmənin, tərbiyəedici və inkişafetdirici amillərin qarşılıqlı şəkildə şagirdin şəxsiyyət kimi formalaşmasında təsirinə müəllimin nə dərəcədə müvəffəq olması mühüm məqsədlərdəndir. Nəzərdə tutduğumuz təlim əməyi əsasən müasir dərsdə reallaşmış olur. Bunun üçün müəllim fəal dərsin təşkili zamanı qrup işindən istifadə edir. Dərs dinləmədən sonra onun təhlili təlim məqsədlərinə uyğun aparılır.
  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi