Məktəbdə sağlam mənəvi-psixoloji mühitin yaradılması məqsədi ilə məktəbin psixoloqu Ulduz Mollayeva şagirdlərlə testlər aparıb

    Noyabr-dekabr aylarında ikinci siniflərdə söz məntiqi təfəkkürün inkişaf səviyyəsinin öyrənilməsi məqsədi ilə məktəbin psixoloqu tərəfindən L.S.Peresleni, L.F.Çuprovun subtestləri aparılmışdır. I subtest sagirdlərin məlumatlılıq dərəcəsini, II subtest müəyyən ifadələrin tapılması, III subtest məntiqi təfəkkürü oxşarlığa əsasən, IV subtest ümumiləşdirmənin formalaşmasına yönəlmişdir.

    Beşinci sinif şagirdlərinin adaptasiyası dövründə həyəcanlılığın aşkar edilməsi ilə bağlı diaqnostik işlər aparılmışdır. Belə ki, ibtidai siniflər yuxarı sinfə keçdikdə adaptasiya dövründə müəyyən çətinliklər yaranır və bu müddətdə şagirdlər artiq bir neçə müəllimin tələblərini anlamalı, qəbul etməlidir.

    IV, VI, VII (xüsusi) siniflərdə şagirdlərdə təfəkkürün orijinallığı, yaradıcılıq qabiliyyətinin öyrənilməsi məqsədi ilə diaqnostik iş aparılmışdır.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi