Kiçik yaşlı məktəblilərin psixoemosional vəziyyətinin öyrənilməsi

Ailədə valideyn-valideyn, valideyn-övlad münasibətləri həmin ailədə böyüyən kiçikyaşlı məktəblilərin psixi inkişafının müxtəlif sahələrinə, o cümlədən emosional, koqnitiv və davranış sahələrinə, özünüqiymətləndirmə və özünütənzimetməyə, qrup işindəki birgə fəaliyyətə ləngidici və yayındırıcı təsir göstərir.

5 oktyabrda məktəbin psixoloqu Bənövşə Cabbarova II sinifdə təhsil alan kiçik yaşlı məktəblilərin psixoemosional vəziyyətini söhbət, anketləşdirmə və diaqnostik metodlardan istifadə etməklə tədqiq edib.

Nəticədə kiçikyaşlı məktəblilərin təlim fəaliyyətində ailənin təsir dərəcəsi müəyyənləşdiriləcək və bu prosesdə ortaya çıxan neqativ amillərin aradan qaldırılması məqsədilə müvafiq tədbirlər görüləcək.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi