Dərsdinləmələr davam edir

Liseydə Azərbaycan dili, biologiya və ingilis dili fənləri üzrə dərsdinləmə keçirildi. Dərslər metodbirləşmə rəhbəri, direktor və direktor müavinləri tərəfindən aşağıda qeyd olunan meyarlar üzrə təhlil olundu.Dərsdinləmənin məqsədi, müəllimlərin dərs prosesini daha effektiv şəkildə təşkil etmələri, şagirdlərin öyrənmə nailiyyətlərini artırmaları və tədris metodlarını inkişaf etdirmələri üçün məlumat və anlayışlar təqdim etməkdir.
1.Dərs Planı və Məqsəd Uyğunluğu: Müəllimlərdən dərs planlarını və məqsədlərini təqdim etmələri tələb olundu. Hər dərs planı müzakirə edildi və dərsin məqsədinə uyğunluğu dəyərləndirildi. Bu, müəllimin dərsin nəticələrini əvvəlcədən planlaşdırdığına və məqsədəuyğun metodlardan istifadə etdiyinə əmin olmaq üçün vacib addımdır.
2.İKT-dən İstifadə: Müəllimlərin dərs zamanı informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından (İKT) istifadə səviyyəsi nəzərdən keçirildi. İKT-nin dərsin məqsədlərinə və mövzularına uyğun olub-olmaması, eləcə də, dərsin gedişatına müsbət təsir göstərib-göstərməməsi qiymətləndirildi.
3.Elektron Resursların Kurikulum Standartlarına Uyğunluğu: Müəllimlərin istifadə etdikləri elektron resurslar kurikulum standartlarına uyğun olaraq qiymətləndirildi. Bu, resursların tələb olunan bilik və bacarıqları təmin edib-etmədiyini müəyyən etməyə kömək etdi.
4.Tərtibat və Dizayn Keyfiyyəti: İstifadə olunan resursların tərtibat və dizaynının tələbələr üçün aydın və anlaşıqlı olmasına diqqət yetirildi. Tərtibatın uyğunluğu və rəng, şrift və qrafiklərin istifadəsi təhlil olundu, çünki bu elementlər dərsin vizual cəlbediciliyini və başa düşülməsini artırır.
5. İnteqrasiyası və İnteraktivlik: Resurslara uyğun multimedia elementlərinin daxil edilib-edilməməsi və onların dərs məqsədlərinə xidmət edib-etməməsi yoxlanıldı. İnteraktivlik səviyyəsi, yəni tələbələrin aktiv iştirakını təmin edən interaktiv vasitələrin istifadəsi də nəzərdən keçirildi.
6.Məzmunun Anlaşıllıqlı olması və Məntiqi Axıcılığı: Dərs materialının sadə və başa düşülən olması, məzmunun mərhələli və məntiqi bir ardıcıllıqla təqdim olunması qiymətləndirildi. Bu, dərsin tələbələr üçün daha anlaşılan və yadda qalıcı olmasını təmin etmək üçündür.
Təhlil prosesinin nəticələri hər bir fənn üzrə müzakirə olunaraq müəllimlərə əks əlaqə verildi. Bu, tədrisin keyfiyyətinin artırılmasına və dərsdə təkmilləşdirmə aparılmasına kömək etmək üçün həyata keçirildi.