“İnklüziv təhsil və əlilliyi olan uşaqların cəmiyyətə inteqrasiyası” mövzusunda diskusiya

İnkişaf edən cəmiyyətdə fiziki və zehni çatışmazlığı olan, cəmiyyətə uyğunlaşması çətin uşaqlarla iş qlobal bir məsələdir. Belə uşaqlara dəstək, onlara “biz də səninləyik” ünsiyyəti vacib amillərdəndir. Bu məsələlərin həlli məktəbdə uşaqlarla daha çox ünsiyyətdə olan psixoloq və müəllim kollektivinin üzərinə düşür. Psixoloq Nurlanna Əhmədova da ibtidai sinif müəllimləri ilə “İnklüziv təhsil və əlilliyi olan uşaqların cəmiyyətə inteqrasiyası” mövzusunda diskusiya keçirdi. Diskusiyada fəal iştirak edən sinif müəllimləri əlilliyi olan, çatışmazlığı və kollektivə uyğunlaşması zəif olan uşaqlarla apardıqları işlərdən danışdılar.

 

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi