COP29-un riyaziyyatla əlaqəsi

Məktəbin 10 "B" sinif şagirdləri “COP29-un riyaziyyatla əlaqəsi” mövzusunda elmi diskussiya keçirib. Diskussiyada şagirdlər tərəfindən hazırlanan maraqlı təqdimatlar slaydlarla nümayiş etdirilib. İqlim dəyişikliyini özündə əks etdirən riyazi məsələlər həll olunub və həmin məsələlər şagirdlər arasında geniş müzakirəyə səbəb olub. Müzakirənin sonunda şagirdlər bu qənaətə gəliblər ki, iqlim dəyişikliyi, ətraf mühitin mühafizəsi riyaziyyatla da sıx surətdə bağlıdır.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi