Birincilərlərin məktəbə psixoloji hazırlıq səviyyəsinin öyrənilməsi

   Birinci sinif şagirdlərinin məktəbə adaptasiya dövrü fərdi xarakter daşıyır. Bəzi uşaqlar bu dövrü asanlıqla, digərləri isə çətin və uzunmüddətli keçə bilir. Belə ki, yeni tədris ilindən başlayaraq, uşaqların həyatında valideynlərdən sonra daha çox ünsiyyətdə olacağı və vacib insan müəllimi olur. Məktəb ilə uşaq yeni sosial bir mühitə daxil olur. Bu zaman uşaqlar məktəbə adaptasiya və sosiallaşma ilə bağlı problem yaşaya bilirlər. Çünki uşaqlar həm valideynlərindən gün ərzində bir neçə saat uzaq qalır, həm də “oyun fəaliyyəti”ndən artıq “təlim fəaliyyəti”nə keçid alır”.
Məktəbin psixoloqu K.Hüseynova birinci sinif şagirdləri ilə psixoloji söhbət apardı, şagirdlərin məktəbəhazırlıq səviyyəsinin ölçülməsi üçün Kern Yirasek metodikasını apardı. Psixoloq sinif müəlliminə şagirdlərlə bağlı müəyyən tövsiyyələrini verdi.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi