Oxuyub-anlama

Şagirdlərin oxuyub-anlama bacarıqları və inkişaf dinamikasının izlənilməsi məqsədilə IV siniflərdə qiymətləndirmə davam edir. 06 fevral 2018-ci il tarixində “Xoşbəxtlik daşı” hekayəsi üzərində aparılan qiymətləndirmədə şagirdlər mövzunu maraqla dinlədilər. Yunanca mənası xoşbəxtlik olan qiymətli əqiq daşının adının  ilk dəfə tapıldığı Siciliya adasındakı Axates çayından götürüldüyünü, tarix boyunca bu daşdan hazırlanmış qiymətli zinət əşyalarının bir çox xəstəliklərlə mübarizə aparma gücünə malik olmasını öyrəndilər. Müəllimlər mətnlə bağlı maraqlı fikir və mülahizələri şagirdlərlə bölüşdülər.

Sonda oxuyub-anlama bacarığını müəyyənləşdirən 10 açıq tipli sual şagirdlər tərəfindən cavablandırıldı.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi