4-cü sinif şagirdlərinin rəhbərlik tərəfindən fənlər üzrə böyük summativ qiymətləndirilməsi keçirildi.

Bu gün 4-cü sinif şagirdlərinin rəhbərlik tərəfindən fənlər üzrə böyük summativ qiymətləndirilməsi keçirildi.
Əsas məqsəd İbtidai təhsil səviyyəsinin sonunda şagirdlərin əldə etdikləri bilik, bacarıq və vərdişlərin ümumi qiymətləndirilməsi və onların növbəti təhsil pilləsinə (V sinifə) hazır olub-olmadığını müəyyən etməkdir.
Əsas meyarlar:
1. Şagirdlərin təlim nailiyyətlərini ümumiləşdirmək və qiymətləndirmək:
– İlin sonunda hansı bilik və bacarıqları mənimsədiklərini yoxlamaq.
2. Standartlara əsaslanan nəticələri müəyyən etmək:
– Dövlət təhsil standartlarına uyğun olaraq şagirdlərin inkişaf səviyyəsini ölçmək.
3. Müəllim və valideynləri məlumatlandırmaq:
– Şagirdin güclü və zəif tərəfləri haqqında məlumat vermək.
4. Növbəti tədris mərhələsinə hazırlığı qiymətləndirmək:
– Şagirdin V sinifə keçməsi üçün lazımi baza biliklərinə yiyələnib-yiyələnmədiyini müəyyən etmək.
5. Tədris prosesinin effektivliyini yoxlamaq:
– İbtidai təhsilin nəticələrini təhlil edərək tədris metodlarının nə dərəcədə uğurlu olduğunu görmək.