İbtidai siniflərdə şagirdlərin oxuyub-anlama bacarıqları yoxlanıldı

İbtidai siniflərdə şagirdlərin oxuyub-anlama bacarıqlarının səviyyəsinin öyrənilməsi və qiymətləndirilməsinin təşkili çərçivəsində 3 d sinfində şagirdlərin mütaliə vərdişlərinin təkmilləşdirilməsi üzrə iş aparıldı.Məktəbin direktor müavini Nailə Sadıqova şagirdlərlə maraqlı oxuyub-anlama xarakterli mütaliə saatı təşkil etdi.Şagirdlər nağıl kitablarından oxuduqları nağıl üzrə 3 sual tərtib edib yoldaşına təqdim edir.Yoldaşı nağılı oxuduqdan sonra sualları cavablandırır.Hər cütlüyün təqdimatından sonra şagirdlərin oxuyub-anlama səviyyəsi meyarlar üzrə qiymətləndirilir.Şagirdlərə konstruktiv rəy verilir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi