5-ci sinifləri arasında riyaziyyat fənni üzrə diaqnostik qiymətləndirmə aparıldı

19 oktyabrda  məktəbin 5-ci sinifləri arasında riyaziyyat fənni üzrə diaqnostik qiymətləndirmə aparıldı. Məqsəd şagirdlərin ibtidai təhsil pilləsində riyaziyyat fənni üzrə bilik və bacarıqlarının qiymətləndirməsi prosesinin obyektivliyini, şəffaflığını araşdırmaq, zəif nəticə göstərən şagirdlərlə əlavə qrafik əsasında keyfiyyətin qaldırılması istiqamətində işlər aparmaqdır.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi