STEAM dərsdənkənar məşğələnin tədrisi keyfiyyətinin monitorinqi aparıldı

Ölkə üzrə 7-ci və 8-ci sinif şagirdləri arasında STEAM dərsdənkənar məşğələnin tədrisinin təsirini ölçmək, şagirdlərin məzmun bilikləri, problem həll etmə, yaradıcı düşünmə bacarıqlarını qiymətləndirmək məqsədilə AR Təhsil İnstitutu tərəfindən monitorinq keçirildi.

Şagirdlər 45 dəqiqə ərzində 20 qapalı sualı (məzmun bilikləri, problem həll etmə, yaradıcı düşünmə) və 1 açıq sual (yaradıcı düşünmə bacarığını) cavablandırdılar.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi