Məktəbli kitabçalarının monitorinqi

Şagirdin gündəlik inkişafının (eyni zamanda geriləməsinin) müşahidəsinə əsaslanan formativ qiymətləndirmədə mühüm məsələlərdən biri də müəllimin bu proseslə bağlı şagirdlə apardığı fikir mübadiləsidir. Bu prosesin mövcud vəziyyətini öyrənmək məqsədilə məktəbli kitabçaları məktəb rəhbərliyi tərəfindən yoxlanıldı. Şagird nailiyyətlərinin vəziyyəti və effektiv əks-əlaqənin gedişi müşahidə olundu. Düzgün əks-əlaqənin qurulması istiqamətində müəllimlərə lazımı tövsiyələr verildi.
Şagirdə verilmiş rəy onun şəxsiyyətinə deyil, fəaliyyətinə yönəlməli, konstruktiv və inkişafa yönümlü olmalı, məzmununu aydın və başa düşülən olmalıdır. Şagirdin gələcək nailiyyətlərinə istiqamət verməlidir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi