İbtidai sinif şagirdləri ilə “diqqətin dağınıqlığının yoxlanılması metodikası aparıldı

Şagirdlərin diqqətinin yaxşı və ya pis olması deye xarakterize olunması əslində düzgün deyil.Uşaq cəmiyyətdə özbaşına böyümür və özünütərbiyə etmir.Hər bir şagird bir ailədən gəlir və oradakı tərbiyə üsulu,psixoloji durumu onların xarakterində müəyyən dəyişiklik yaradır.Diqqətin əsas xüsusiyyəti,əslən ailədə,cəmiyyətdə,məktəbdə formalaşır.Diqqətin müxtəlif xüsusiyyətləri,keyfiyyətlərini,özünəməxsus təzahürləri vardır.Diqqətin yayınması,dağınıqlığı onun hazırda qarşıda duran məqsədlə əlaqədar olmayan cism və hadisə üzərində yönəlməsində ifadə olunur.

   Şagirdlər də dalğınlıq müşahidə edildikdə onlar nə dərs zamanı,nə də ev tapşırıqlarını yerinə yetirərkən diqqətlərini lazımi obyektlər üzərində cəmləşdirə bilmirlər ki,bu da onların təlim fəaliyyətinə mənfi təsir göstərir.Aparılmış olduğum testdə uşaqlarda diqqət dağınıqlığını yoxlamaq və lazımi tövsiyyələr vermək oldu.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi