Şagirdlərdə idrak proseslərinin inkişaf səviyyəsi yoxlanıldı

    Yetişməkdə olan gənc nəslin inkişafını düzgün istiqamətləndirmək üçün şagirdlərdə idrak proseslərinin və şəxsi-emosional sferasının öyrənilməsi istiqamətində diaqnostika və korreksiya işlərinin aparılması daim diqqət mərkəzindədir. Bu məqsədlə 4-cü sinif şagirdləri ilə  məktəb psixoloqları Vəfa Əliyeva və Şəbnəm Hümbətova tərəfindən "Anlayışların təsviri" adlanan idrak proseslərinin inkişafına yönəlmiş diaqnostika işi   aparıldı.

    Təlimata əsasən, şagirdlər müəyyən olunmuş vaxt ərzində deyilən mücərrəd və konkret   mənalı sözləri təsvir  etməli, sonra həmin təsvirlərin adlarını  qeyd etməli idi. Proses hafizənin, təfəkkürün, qavrayışın, təxəyyülün inkişaf etdirilməsi və psixodiaqnostikası məqsədi ilə qurulmuşdur. Diaqnostika işi şagirdlər tərəfindən maraqla qarşılandı.

    Sonda şagirdlərin nəticələri sinif rəhbərləri ilə müzakirə olundu və birgə fəaliyyət istiqaməti müəyyənləşdirildi.

XƏBƏR LENTİ
Arxiv
  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi