İbtidai siniflərdə oxu və oxuyub-anlama bacarıqları üzrə monitorinq keçirildi

    Məktəbin Təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini Rəşad Abdullayev tərəfindən ibtidai sinif şagirdlərinin oxu və oxuduğunu anlama bacarıqlarının səviyyəsini müəyyən etmək məqsədilə monitorinq aparılmışdır. Nəticələr təhlil olunaraq valideynlərlə paylaşılmışdır. Bu yanaşma şagirdlərə fərdi dəstəyi artırmaqla yanaşı, tədris prosesinin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə də xidmət edir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi