Müəllimlərdə professional - emosional tükənmə sindromunun diaqnostikası

    Təlim- tərbiyə işinin səmərəli alınmasında müəllimin öz hiss və həyəcanlarını,emosional vəziyyətini idarəetmə ustalığı mühüm rol oynayır. Keçirilən hər bir dərs ,tərbiyəvi tədbir müəllimin yaradıcılıq əsəridir.Onlar heç vaxt eyni olmur bir- birinə bənzəmir.Bunun əsas səbəblərindən biri də fikrimizcə ,müəllimin öz emosional vəziyyətini necə idarə etməsi ilə bağlıdır. 
    Müəllimlərin professional- emosional tükənmə sindromunun diaqnostikasını müəyyən etmək məqsədi ilə məktəb psixoloqu Samirə Rzayeva müəllimlər arasında diaqnostik sorğu keçirdi və psixoloq müəllimlərə   pedaqoji texnikalar haqqında məlumat verdi.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi