Müəllimlərdə professional - emosional tükənmə sindromunun diaqnostikası

Təlim- tərbiyə işinin səmərəli alınmasında müəllimin öz hiss və həyəcanlarını,emosional vəziyyətini idarəetmə ustalığı mühüm rol oynayır. Keçirilən hər bir dərs ,tərbiyəvi tədbir müəllimin yaradıcılıq əsəridir.Onlar heç vaxt eyni olmur bir- birinə bənzəmir.Bunun əsas səbəblərindən biri də fikrimizcə ,müəllimin öz emosional vəziyyətini necə idarə etməsi ilə bağlıdır.
Müəllimlərin professional- emosional tükənmə sindromunun diaqnostikasını müəyyən etmək məqsədi ilə məktəb psixoloqu Samirə Rzayeva müəllimlər arasında diaqnostik sorğu keçirdi və psixoloq müəllimlərə pedaqoji texnikalar haqqında məlumat verdi.