Birinci sinif şagirdlərinin məktəbə uyğunlaşma prosesinin müşahidəsi

    Uşağın məktəbə qəbulu onun sosial mövqeyində dəyişiklik deməkdir.

Uşağın fərdi imkanlarının və ətrafdakı mühit ilə qarşılıqlı əlaqəsinin koordinasiyası prosesi və nəticəsi kimi uşağın məktəbə uyğunlaşması xüsusi əhəmiyyət kəsb edir.

Müəyyən sosial psixoloji münasibətlər ,davranışın onlarda qəbul edilmiş norma və qaydalara uyğunluğunu müəyyən etmək məqsədi ilə məktəb psixoloqu Samirə Rzayeva birinci sinif şagirdləri ilə müşahidə işini təşkil etdi.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi