"Beşinci sinif şagirdlərinin məktəbə uyğunlaşmasının fizyoloji və psixoloji çətliklerinin müəyyənləşdirilməsi"

Şagirdlərin ibtidai məktəbdən orta məktəbə keçidi uşağlığın  sonu - uşağın həyatında bir növ sabit inkişaf dövrü ilə üst-üstə düşür .Bəzi beşinci sinif şagirdləri qürur duyurlar ki, onlar yetkinləşiblər və tez bir zamanda tədris prosesinə cəlb olunurlar.Digərləri isə məktəb həyatında dəyişikliklər yaşayır və onların uyğunlaşması gecikir.  Belə bir dövürdə uşaqlar heç bir səbəb olmadan narahat olurlar,utancaqlıq və həddindən artıq təlaşa düşmələri müşahidə olunur.Nəticədə uşağın əmək qabliyyəti azalır ,unutqanlıq, nizamsızlıq,yuxu pozuntusu və iştahsızlıq özünü biruzə edir.Bu kimi halların qarşısının alınması məqsədi ilə məktəb psixoloqu Samirə Rzayeva beşinci sinif şagirdlərinin orta təhsil pilləsinə adaptasiyası  prosesinə dəstək məqsədi ilə  "Şagirdlərin məktəb həyatından razılıq səviyyəsinin öyrənmə metodukasını" həyata keçirmişdir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi