Adab-ı Muaşeret ”ƏDƏB QAYDALARI” eTwinning Projesi başa çatdı

Məktəbimizin 4ç sinif müəllimi İradə Məlikovanın 2021-2022-ci tədris ilinin I yarısından dəvət aldığı Mustafa GÜDEKin rəhbərliyi altında “Adab-ı Muaşeret” - ”ƏDƏB QAYDALARI” eTwinning layihəsi uğurla öz işini başa vurdu. Türkiyədən 10, Azərbaycandan 2 müəllimin yer aldığı proje öğrencilərə sokakta, medyada, oyunlarda və ibadətlərdə Adab-ı muaşeret kuralları - ”ƏDƏB QAYDALARI ”ilə bağlı çox faydalı oldu . Dekabr ayında başlayan proje 5 ay sürdü. Layihənin bağlanış vebinarında İradə Məlikovanın söylədikləri: “Adab-ı Muaşeret” layihəsində məqsədimiz cəmiyyətimizdə unudulmuş gözəl davranışların qeydlərini araşdırmaq idi. Layihə boyu şagirdlərim həyatda çox rast gəlinən Ədəb mövzularına uyğunlaşmaqda çətinlik çəkmədilər. Onların diqqəti, məlumatlılığı artdı. Məktəbdə, ictimai yerlərdə, küçədə, mediada, oyunlarda dərhal etiket qaydalarına,davranışa daha çox diqqət yetirməyə başladılar. Layihə boyu layihə işlərini təqvimə uyğun tamamladıq və müxtəlif tapşırıqlar üzərində işləmək maraqlı oldu. Qarışıq ölkə komandaları ilə çox işlər etdik. Mozaika işimiz, “Yeni il” təqvimi, “Hər yerdə Ədəbi Muaşeret” adlı şeirimiz və küçədə, mediada, oyunlarda və ibadətlərdə etiket hekayəmiz son işimizdir. 21-ci əsrin yaradıcılıq, məhsuldarlıq, əməkdaşlıq, məsuliyyət, texnoloji bacarıqları kimi bacarıqlarını özündə cəmləşdirən bu layihədə şagirdlərim Veb 2 alətləri və onlardan istifadə qaydalarını da öyrəndilər”. Kapanış vebinarında Proje kurucusu Mustafa GÜDEK çok iyi bir proje ekibi ile yola çıktıklarını ve öğrencilerin bu proje sayəsində topluma faydalı bilgilər qazandırdığını söylədi. Layihə mövzumuzla şagirdlərimiz unudulmuş dəyərlərimizi öyrəndilər. Küçələri təmiz saxlamaq, küçələrdə nalayiq və narahatedici davranışlardan çəkinmək, Sosial medianın virtual mühit olmasına baxmayaraq, tam azad olmadıqlarını, daha diqqətli davranmalarının, mediadan daha faydalı şəkildə istifadə etmələrinin, oyunlarda uduzmağın da, məğlub olmağın da təbii olduğunu dərk edərək bir çox ədəb qaydalarını öyrəndilər.Oruc tutanlara qarşı həssas olmaq, tutmayanları mühakimə etməmək kimi bir çox müsbət davranışlar inkişaf etdirildi. Həqiqətən də gündəlik həyatımızda etinasızlıq göstərdiyimiz və arxa plana atdığımız bəzi davranışların gündəlik həyata uyğunlaşmasını fəaliyyət və bir-birindən maraqlı tapşırıqlarda göstərdilər. Əslində uşaqlar bizim dəyərlərimizin nə qədər gözəl olduğunu və bu dəyərlərlə həyatın daha gözəl, daha mənalı yaşana biləcəyini anladılar.