Oxuyub anlama

İbtidai sinif şagirdlərdə oxu vərdişlərinin formalaşdırılması, oxuyub-anlama, yazılı mətnlər üzərində işləmə bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi məktəbimizdə daim diqqət mərkəzindədir. Şagirdlərimizin oxuyub-anlama bacarıqlarının inkişaf dinamikasını izləmək məqsədilə rəhbərlik tərəfindən mütamadi olaraq qiymətləndirmə keçirilir. Növbəti belə qiymətləndirmə 2-4-cü siniflərdə keçirildi. Şagirdlər onlara təqdim olunan qısa mətnləri oxuyub, sonra mətnə aid olan suallara maraqlı cavablar verdilər. Monitorinqin gedişindən hiss olunurdu ki, şagirdlər mükəmməl anlama bacarıqlarına malikdirlər .
  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi