İngilis dili dərsində dinləyib-anlama

Dinləyib-anlama uşaqlarda oxuyub anlama vərdişi formalaşanadək müəllim tərəfindən istifadə olunan ən əsas fəaliyyət növlərindən biridir. Bununla bağlı ingilis dili müəllimi Sevda Qasımovanın təşkilatçılığı ilə 7ç sinif şagirdlərinin dinləmə bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün işlənilən dinləmə mətnlərinə əsaslanan tapşırıqlar yoxlanılaraq sual kitabçası formasında şagirdlərə təqdim edilib, səhvlər üzərində işlər aparılıb. Belə ki, şagirdlərin sualların şərtini anlaması, dinləmə mətnlərini işləyərkən tapşırıqları işləmə ardıcıllıqları kimi məsələlərin izahı verilib, müzakirələr aparılıb.

Qeyd edək ki, burada əsas məqsədimiz şagirdlərin bu məzmun xəttinin keyfiyyətli şəkildə reallaşmasınının əsas bacarıqları olan dinlədiyi eyni mətn, məsələ barədə müxtəlif fikir söyləmək, fikirlərə əlavələr etməklə zənginləşdirmək bacarıqlarını necə formalaşdırmağı diqqət mərkəzində saxlamaqdan ibarət olub.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi