Məktəbəqədər siniflərdə dinləyib-anlama monitorinqi keçirilib

    Məktəbin illik fəaliyyət planına əsasən məktəbəqədər siniflərdə təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini Sevinc Zaxarovanın rəhbərliyi ilə dinləyib-anlama üzrə monitorinq keçirildi.    
     Monitorinqin keçirilməsində əsas məqsəd şagirdlərin dinləmə qabiliyyətini və nə dərəcədə diqqətli anladıqlarını müəyyənləşdirmək idi. 
     Bildirək ki, məktəbəqədər yaşda uşaqların əsas kommunikativ bacarıqları (dinləmə, anlama, danışma) formalaşır. Monitorinq bu inkişafın hansı mərhələdə olduğunu göstərir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi