Oxuyub-anlama məzmun xətti üzrə monitorinq keçirilib

     İbtidai siniflərdə qarşıya qoyulan əsas tələblərdən biri də şagirdlərin oxuyub-anlama bacarıqlarını inkişaf etdirməkdir. 
    Məktəbin təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini Sevinc Zaxarovanın başçılığı ilə  ll və lll sinif şagirdlərinin oxuyub-anlama  üzrə bacarıq və qabiliyyətlərini inkişaf dinamikasını izləmək məqsədilə monitorinq keçirilib.
   Bu monitorinqin əsas məqsədi şagirdlərin bilik səviyyəsini yoxlamaq, onların müvafiq standartlara uyğun bilik və bacarıqlarını müəyyən etmək və təhsil keyfiyyətinin artırılması üçün müvafiq tədbirlər görməkdir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi