III siniflərdə oxuyub-anlama üzrə monitorinq keçirilib

     Tədris ilində ibtidai siniflərdə qarşıya qoyulan əsas tələblərdən biri də şagirdlərin oxuyub-anlama  bacarıqlarını inkişaf etdirməkdir. 
    Bu məqsədlə məktəbin təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini Sevinc Zaxarovanın başçılığı ilə lll sinif şagirdlərinin oxuyub- anlama üzrə bacarıq və qabiliyyətlərini inkişaf dinamikasını izləmək məqsədilə monitorinq keçirilib. 
    Şagirdlər oxuyub-anlama mətni üzrə sualları cavablandırdılar. Qeyd edək ki, oxuyub-anlama monitorinqi, oxu bacarıqlarını və anlama səviyyəsini qiymətləndirmək üçün istifadə olunan bir vasitədir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi