STEAM DƏRSDƏNKƏNAR MƏŞĞƏLƏNİN TƏDRİSİ KEYFİYYƏTİNİN MONİTORİNQİ APARILDI

     Ölkə üzrə VII və VIII sinif şagirdləri arasında STEAM dərsdənkənar məşğələnin tədrisinin təsirini ölçmək, şagirdlərin məzmun bilikləri, problem həlletmə, yaradıcı bacarıqlarını düşünmə qiymətləndirmək məqsədilə AR Təhsil Institutu tərəfindən monitorinq keçirilib.

     Şagirdlər 45 dəqiqə ərzində 20 qapalı sualı (məzmun bilikləri, problem həll etmə, yaradıcı düşünmə) və 1 açıq sual (yaradıcı düşünmə bacarığını) cavablandırdılar.

 

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi