Kiçik Akademiya

21 əsrin kiçik mucidi28.11.2023 cü il tarixində Nizami rayonu 129 nömrəli məktəbdə “Kiçik Akademiya” nın ümumşəhər təqdimat konfransı keçirildi.Konfransda məktəbin 10 LT sinif şagirdi Hacızadə Ləman hazırladığı “ Otto” robotunu təqdim etdi.

Ətraflı

Mənim xəyal dünyamSTEAM fənni uşaqların dünyagörüşünü açmaqda, əməkdaşlıq etməkdə, motor bacarıqlarını inkişaf etdirməkdə önəmli rol oynayır. Bizim müşahidələrə əsasən görürük ki, şagirdlərin STEAM dərsinə maraqları olduqca böyükdür. Onlar həm layihə düzəldir, həmdə layihələrinin riyazi, fiziki hesablarını incələyir, toxunaraq öyrənirlər. Belə öyrənmə qalıcı olmaqla, həmdə dünyagörüşü qazandırır. Layihə əsaslı dərslər şagirdlərin qabiliyyətini inkişaf etdirir.

Ətraflı

Kiçik yaşlarından böyük layihələrə imza atanKiçik yaşlarından böyük layihələrə imza atan 62 saylı məktəb- liseyin Kiçik Akademiyasının Prezidenti ,8 lh sinfinin  13 yaşlı şagirdi  AzAstro şirkətinin təsisçisi  Həsən Quliyev!O Həsən ki, hələ beşinci sinifdə oxuyarkən artıq şəxsi kitabxanası var idi.O öz sinif yoldaşlarında mütaliə vərdişini, kitaba sevgi yaradaraq onları bu  xeyirxah işə cəlb edirdi. Sonra isə  onları mükafatlandırırdı. Həsən eyni zamanda  Təhsil Nazirliyi tərəfindən  məktəblər arasında keçirilən Fibonacci elmi- intelektual yarışmasında  iştirak edir.Və qeyd edim ki,bu yarışmada məktəbimizin şagirdləri liderliyi qoruyub saxlayır.Bu gün isə gənc Həsənimiz daha böyük layihələrə imza atır. Uğurlar ,Həsən!

Ətraflı

"Virtual bilicilər" adlı onlayn bilik yarışı23.02.2021 - ci il tarixdə Xalid Quliyev adına 62 nömrəli məktəb-liseydə fəaliyyət göstərən "Kiçik Akademiya" nın təşəbbüs və təşkilatçılığı ilə görkəmli alim Lütfi Zadənin 100 illik yubileyi münasibətilə 62 nömrəli məktəb-lisey, 210 nömrəli tam orta məktəb, 214 nömrəli tam orta məktəb 8-ci sinif şagirdləri arasında "Virtual bilicilər" adlı onlayn bilik yarışı keçirildi. Yarışın sonunda 62 nömrəli məktəb-lisey II yerin qalibi oldu.

Ətraflı

“ Gənc ekologiya mühəndisləri” layihəsi13.10.2021 tarixində Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə V Qrant müsabiqəsi qalibi olan “ Gənc ekologiya mühəndisləri lahisənin 62 № li məktəb-liseydə açılışı oldu. Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə V Qrant müsabiqəsi çərçivəsində məktəb- liseyimizin coğrafiya müəllimi Vəfa Seyfullayevanın qalib olduğu "Gənc ekologiya mühəndisləri “layihəsinin açılışı oldu. Açılışda məktəb-liseyin müəllim və şagird kollektivi ilə yanaşı Xəzər universitetinin Coğrafiya və Ətraf Mühit Departamentinin müdiri Rövşən Abbasov da iştirak etdi. Tədbirdə çıxış edən məktəb-liseyin direktoru Mətanət Cabbarlı, layihə rəhbəri Vəfa Seyfullayeva, Rövşən Abbasov, coğrafiya müəllimi Ramin Əsgərov, şagirdlər Həsən Quliyev, Ləman Hacızadə, Əli Zeynallı və Ayla Mustafayeva layihənin əhəmiyyətindən söz açdılar. 

Ətraflı

“KİÇİK AKADEMİYA” HAQQINDA ƏSASNAMƏKİÇİK AKADEMİYA” HAQQINDA ƏSASNAMƏ I. ÜMUMİ MÜDDƏALAR 1.1. “Kiçik Akademiya” (bundan sonra KA) yaradıcılıq və elmi-tədqiqat işlərinə meyil və maraq göstərən, bu sahədə potensial imkanları ilə fərqlənən istedadlı şagirdlərin üzvlüyü əsasında təhsil müəssisələrində yaradılan ictimai birlikdir. 1.2. KA-nın fəaliyyəti könüllülük, hüquq bərabərliyi və özünüidarə prinsipləri əsasında qurulur. 1.3. KA öz fəaliyyətində istedadlı uşaq və gənclərlə iş üzrə direktiv orqanların fərman və sərəncamlarını, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Rəyasət Heyətinin, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin müvafiq qərar, əmr və sərəncamlarını və bu Əsasnaməni rəhbər tutur. 1.4. KA-nın fəaliyyəti bölmələr üzrə təşkil olunur. KA-nın tərkibində humanitar, təbiət, fizika-riyaziyyat, texniki, sosial-iqtisadi və s. elmi istiqamətlər üzrə bölmələr yaradıla bilər. 1.5. KA hüquqi şəxs statusuna malik deyildir, onun rəhbərinin müvafiq sənədlərdə imzası təşkil edildiyi səviyyədən asılı olaraq bu Əsasnamə ilə müəyyənləşdirilən orqanın möhürü ilə təsdiq edilir. 1.6. KA-nın öz loqotipi və üzərində bu loqotipin əksi olan blankı, habelə bayrağı ola bilər. II. KA-nın məqsəd və vəzifələri 2.1. KA-nın təşkilində əsas məqsəd yerli və respublika səviyyəsində istedadlı uşaq və gənclərlə aparılan işlərin tənzimlənməsinə, bu sahədə səmərəli fəaliyyət mexanizmi yaradılmasına köməklik göstərməkdən, şagirdlərdə tədqiqatçılıq qabiliyyətinin formalaşması ilə bağlı tədbirlərin sistemli həyata keçirilməsini təmin etməkdən ibarətdir. 2.2. KA-nın əsas vəzifələri aşağıdakılardır: 2.2.1 Elmi-tədqiqat fəaliyyətinə meyilli olan istedadlı şagirdləri vaxtında aşkara çıxarmaq, mövcud yaradıcılıq potensialları nəzərə almaqla onların gələcək peşə istiqamətlərini müəyyənləşdirmək. 2.2.2 Şagirdlərdə elmi yaradıcılığa maraq yaratmaq, onların tədqiqatçılıq bacarıqlarını inkişaf etdirmək. 2.2.3 Şagirdlərdə elmi dünyagörüş formalaşdırılması istiqamətində sistemli iş aparmaq. 2.2.4 Tanınmış alim və mütəxəssisləri istedadlı şagirdlərlə işə cəlb etmək. 2.2.5 Şagirdlərin elmi cəmiyyətlərdə, intellektual klub və dərnəklərdə təşkilatlanmasını təmin etmək. 2.2.6 Tədqiqatçılıq bacarığı ilə fəqlənən şagirdlərdə elmi məruzə ilə çıxış etmək, referatlar hazırlamaq, birgə elmi layihələrdə iştirak etmək vərdişləri formalaşdırılmasına əlverişli şərait yaratmaq. III. KA-nın üzvləri Könüllü olaraq ictimai birlikdə işləmək arzusunda olan və elmi-tədqiqat işlərinə meyli olan şagirdlər KA-nın üzvü ola bilərlər. IV. KA-nın üzvlərinin hüquq və vəzifələri 4.1. Elmi konfranslarda, olimpiadalarda və KA-nın digər tədbirlərində iştirak etmək. 4.2. KA-nın üzvlərinin vəzifələri: 4.2.1. Şagirdlər arasında elmi bilikləri təbliğ etmək 4.2.2. Seçdiyi fəaliyyət istiqamətində müstəqil olaraq biliklərini dəqiqləşdirmək. 4.2.3. Ünsiyyət və davranış qaydalarına riayət etmək. V. KA-nın strukturu və fəaliyyət istiqamətləri 5.1. KA məktəb, rayon (şəhər) və respublika səviyyəsində təşkil olunur. 5.2. Məktəb səviyyəsində yaradılan KA-nın (MKA) fəaliyyətinin tənzimlənməsi müəssisənin rəhbərliyi tərəfindən həyata keçirilir. 5.3. MKA-nın tərkibində şagird elmi cəmiyyəti (ŞEC) yaradılır və ŞEC MKA-nın strukturunda əsas qurum hesab edilir. 5.4. MKA-ya elmi rəhbərliyin təmin olunmasında müəllimlər, bölmə və dərnək rəhbərləri iştirak edirlər. 5.5. MKA çərçivəsində şagirdlər müəllimlərin rəhbərliyi ilə müəyyən edilmiş istiqamətlərdə sadə elmi araşdırmalar aparır, məruzə, tezis, referat və hesabatlar hazırlayırlar. Həmin işlər həm fərdi, həm də kollektiv şəkildə yerinə yetirilə bilər. 5.6. MKA çərçivəsində görülmüş işlərə konfrans və seminarlarda yekun vurulur. Bu tədbirlərdə uğurlu nəticələri ilə fərqlənən şagirdlərin rəğbətləndirilməsi üçün müvafiq işlər həyata keçirilir. 5.7. MKA görülmüş işlər barədə rayon (şəhər) KA-sına hesabat verir. 5.8. Rayon (şəhər) səviyyəsində nəzərdə tutulan tədbirlərin yerinə yetirilməsi üçün KA (R(Ş) KA) ilə bərabər həm də elmi himayəçilik şurası (EHŞ) yaradılır. 5.9. R(Ş) KA-ya ümumi rəhbərlik yerli təhsili idarəetmə orqanı və elmi himayəçilik şurası tərəfindən həyata keçirilir. 5.10. R(Ş) KA-nın tərkibi şagirdlərdən, EHŞ-nin tərkibi isə müəllimlərdən, alim və mütəxəssislərdən ibarət formalaşdırılır. 5.11. R(Ş) KA-nın və EHŞ-nin fəaliyyəti, əsasən, aşağıdakı istiqamətlər üzrə qurulur: 5.11.1. Ümumrayon (ümumşəhər) bölmələrinin, seminar və konfransların, klub və lektoriyaların, yay təlim-istirahət düşərgələrinin təşkili. 5.11.2. Olimpiada, bilik yarışları, müsabiqə və toplantıların, səyyar mühazirə və seminarların keçirilməsi. 5.11.3. Nəzərdə tutulan tədbirlərin həyata keçirilməsi ilə əlaqədar müvafiq alim və mütəxəssislərin dəvət olunması. 5.11.4. Respublika və beynəlxalq miqyaslı tədbirlərdə iştirak üçün komandaların formalaşdırılması. 5.11.5. İşgüzar görüşlərin, təcrübə mübadilələrinin təşkili. 5.12. R(Ş) KA öz fəaliyyəti ilə respublika KA-sı (RKA) qarşısında cavabdehlik daşıyır və ona hesabat verir. 5.13. RKA-nın ümumi fəaliyyətinə rəhbərlik və nəzarət AMEA və Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilir. 5.14. RKA-nın funksiyalarında daxildir: 5.14.1. Yaradıcılığa, elmi- tədqiqat fəaliyyətinə meyil və maraq göstərən istedadlı uşaq və gənclərlə aparılan işlərin perspektiv istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsində yaxından iştirak etmək. 5.14.2. R(Ş) KA-ların fəaliyyətini tənzimləmək və nəzərdə tutulan tədbirlərin yerinə yetirilməsində onlara elmi-metodik köməklik göstərmək. 5.14.3 Respublika səviyyəsində olimpiadalar, müsabiqə və yarışlar, elmi-təcrübi kofrans və seminarlar, “Dəyirmi masa”lar, görüşlər təşkil etmək. 5.14.4. Körkəmli alim və mütəxəssisləri istedadlı uşaq və gənclərlə işə cəlb etmək, xüsusi istedad və qabiliyyəti ilə fərqlənən şagirdlərin elmi himayəyə götürülməsinə nail olmaq. 5.14.5. İstedadlı uşaq və gənclərin beynəlxalq olimpiadalara və müsabiqələrə hazırlığını təmin etmək məqsədilə təşkilati tədbirlər həyata keçirmək. 5.14.6. İstedadlı uşaq və gənclərin seçilmiş elmi-tədqiqat işlərindən ibarət toplu və bukletlərin çapı ilə bağlı müvafiq tədbirlər görmək. VI. KA-nın təsis olunması 6.1. KA müvafiq surətdə məktəb, rayon (şəhər) və respublika səviyyəsində aidiyyəti üzrə keçirilən konfranslarda təsis olunur. 6.2. Məktəb konfransında öz arzularına görə elmi-tədqiqat fəaliyyətinə meyil və maraq göstərən IX-XI sinif şagirdləri, müəllimlər, məktəb rəhbərliyi, rayon (şəhər) konfransında məktəb, respublika konfransında isə rayon (şəhər) konfransında açıq səsvermə yolu ilə seçilən aidiyyəti nümayəndələr, habelə alim və mütəxəssislər iştirak edirlər. 6.3. Təsis konfransında KA-nın yaradılması elan olunur və onun tərkibi açıq səsvermə yolu ilə müəyyənləşdirilir. 6.4. KA təşkil edildiyi səviyyədən asılı olaraq məktəb pedaqoji şurasının, rayon təhsil şöbəsinin təhsil şurasının, Təhsil Nazirliyinin müvafiq qərarı ilə ləğv edilir. VII. KA-nın idarəetmə orqanları 7.1. KA-nın ali orqanı onun ilk iclasında seçilən Şura hesab olunur. 7.2. Şuranın tərkibinə KA-nın prezidenti, onun müavinləri (vitse-prezidentlər), bölmə rəhbərləri, habelə bölmələrə təhkim olunmuş elmi işçilər daxil edilir. 7.3. KA-nın Şurası: 7.3.1. KA-nın Prezidentini, onun müavinlərini (vitse-prezidentləri), bölmə rəhbərlərini seçir. 7.3.2. KA-nın əsas fəaliyyət istiqamətlərini müəyyənləşdirir, iş planlarını təsdiq edir. 7.3.3. Görülən işlər barədə bölmə rəhbərlərinin və KA-nın digər üzvlərinin hesabatını dinləyir. 7.3.4. Zəruri hallarda yeni bölmələrin yaradılması, habelə mövcud olanların ləğvi barədə məsələləri həll edir. 7.3.5. KA-ya üzvlük və üzvlükdən kənarlaşdırılma məsələlərinə baxır. 7.3.6. Şura iclasları rübdə bir dəfədən az olmayaraq keçirilir. Qərarlar sadə səs çoxluğu əsasında qəbul olunur. XƏBƏR LENTİ Dərman bitkiləri " Qarabağın fauna və florası " haqqında Kiçik Akademiyanın ... Kiçik Akademiya üzvlərinin növbəti tədqiqatı Kiçik akademiyanın növbəti uğuru “KİÇİK AKADEMİYA” HAQQINDA ƏSASNAMƏ h.a i.a fond kurrikulumMƏNİM MƏKTƏBİMbakueduvirtual_qarabaq

Ətraflı
HAQQIMIZDA

          Bakının Nizami rayonunda yerləşən 62 nömrəli məktəb-lisey 1964-cü ildə inşa edilmişdir və fəaliyyətinə fars təmayüllü məktəb kimi başlamış, bir korpusdan ibarət olan məktəb-lisey 670 şagirdin tə...

BİZİM FƏXRLƏRİMİZ

Süsən Əliyeva Roma

Muhsin Qəhrəmanlı Elnur

HAQQIMIZDA

          Bakının Nizami rayonunda yerləşən 62 nömrəli məktəb-lisey 1964-cü ildə inşa edilmişdir və fəaliyyətinə fars təmayüllü məktəb kimi başlamış, bir korpusdan ibarət olan məktəb-lisey 670 şagirdin tə...

BİZİM FƏXRLƏRİMİZ

Süsən Əliyeva Roma

Muhsin Qəhrəmanlı Elnur

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi