1981-1986- cı il Ç.İldırım adına Politexnik İnstitutunun “Avtomatika və hesablama texnikası” fakültəsini AZPİ , elektromühəndis, ixtisası isə avtomatikdir. 1999- cu il Azərbaycan Baş Pedaqoji Kadrların İxtisasının Artırılması və Yenidən Hazırlanması İnstitutunun ”İnformatika və riyaziyyat” ixtisası üzrə təhsil almışdır. 2002 –ci il Rusiyanın Tver şəhərində distant təhsil mütəxəssisi ixtisası üzrə təhsil alıb. 2019 –cu il ORT İsrail və Təhsil Nazirliyi arasında imzalanmış müqavilə əsasında STEM və digər innovativ təhsil proqramının tədrisi ilə bağlı İsrailin Tel-Əviv şəhərində təlimlərdə iştirak etmişdir. 5. Keçdiyi təlimlər: 2000-ci ildə ibtidai sinif müəllimləri üçün - “Təhsildə yeni informasiya kompüter texnologiyaları” mövzusunda keçirilən treninqlərdə, Gəncə, Mingəçevir, Lənkəran və digər əyalətlər üzrə təlimçi olaraq iştirak etmişdir. 2006-cı ildə “İntel gələcək üçün təhsil” Bakı və rayon ümumtəhsil məktəblərinin fənn müəllimləri üçün fəal treninqlərdə təlimçi və proqramın metodisti olaraq iştirak etmişdir, vəsaitin həmtəsisçisidir. 2010-cu ildə “Səmərəli məktəb” layihəsinin İKT keyfiyyətli tədris və təlimi üzrə ekspert olmuşdur. 2011-ci ildə Bakı, Gəncə, Mingəçevirdə və Azərbaycanın digər rayonlarında Açıq cəmiyyət İnstitutunun və İREX-in, Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə (“İnkişaf” elm mərkəzinin xətti ilə) “Mədəd” təşkilatının təsisçisi, “Fəal təlimə giriş kursu”, “Fəal təlim üzrə əsas kurs” “Fəal təlimin tətbiqi” mövzusunda olan treninqlər təlimçisi olmuşdur. Öhdəsinə düşən vəzifələri yüksək səviyyədə yerinə yetirmişdir. Təhsil sahəsində yeni proqramların və kursların mənimsənilməsi və yayılması üçün təhsil işçilərinə müxtəlif tipli təlimlərin keçirilməsi zamanı iştirak etmişdir. Beynəlxalq layihədə iştirakının yayılması müəllimlər arasında, xüsusən Проект по информатике “Новое поколение” ,“One nation two states”, “İEARN”, Innovativ layihə, Интернет-олимпиады по предметам, Distant kurslar, “Relief İnternational Schools Online Connect Azerbaijan”, “INEPO” Beynəlxalq olimpiadsında qızıl medal (I yer), “Schlumberger Excellence in Educational Development”, “Bridges to Understanding” layihələri ilə iş; “Lomonosov” məktəblilərin internet olimpiadası, “Beynəlxalq İntellekt” olimpiadası, The Intel® International Science and Engineering Fair®(Intel ISEF) sərgisində 2012-2016– cı illər ərzində şagird layihələri ilə ABŞ-da iştirak etmişdir. “Promethan” interaktiv lövhələrdən istifadə qaydalarını müəllimlərə öyrədilməsi,5- ci sinifdə yeni kurikulumla dərs deyəcək müəllimlərə yay treninqlərinin aparılması təlimində yaxından iştirak etmişdir.. 2012-ci ildə Ümumi təhsildə kurikulum islahatı və onun idarə olunması təhsil rəhbərləri üçün təlim kurslarının təlimçisi olaraq iştirak etmişdir. 2002-ci ildə Açıq Cəmiyyət İnstitutu Yardım Fondunun İKT informasiya texnologiyalarının təlimçisi olmuşdur. 2003-cü ildə Unesco institutu “Technologies in education” təliminin iştirakçısı. 2005-ci ildə Relief-İnternational schools online –teachers professional development training. 200-ci ildə ECDL sertificate –Start Pedaqoji sahədə uğurları Bakı Şəhər Baş Təhsil İdarəsinin, Təhsil Nazirliyinin fəxri fərmanları və I-ci dərəcəli diplomlarına layiq görülməklə nəticələnmişdir. 15-18 aprel 2009-cu ildə Rusiyanın Moskva şəhərində Unesco tərəfindən keçirilən “Açıq təhsil resursları” konfransında iştirak etmişdir. 2007-ci ildə “İntel gələcək üçün təhsil”, “Təhsildə yeni üfüqlər” proqramı çərçivəsində Ukraynanın Kiev şəhərində konfrans iştirakçısı və oradan bu proqramın metodisti təyin olunmuşdur; 2009-cu ildə Microsoft tərəfindən keçirilən “İnnovativ müəllim” müsabiqəsinin “Təhsildə əməkdaşlıq” , ”Öyrənərək öyrədirik” adlı layihəsinin qalibi olmuşdur. 2008-2009-cu ildə “Elektron məktəb” layihəsinin təlimçisi kimi fəaliyyəti olmuşdur. 2009-cu ildə “Ən yaxşı 100 müəllim” müsabiqəsinin qalibi olmuşdur. 2009-cu ilin yanvar ayında Təhsil Nazirliyi və “Smart Technologies” şirkətinin birgə yaratdığı “İnteraktiv lövhə və İnteraktiv qurğular üzrə treninq mərkəzi” nin sertifikatına layiq görülmüşdür. 2010-cu ildə ABŞ və Azərbaycanın birgə həyata keçirdiyi “Activ Participation in GCO (Global Connections & Exchange) Program Azerbaijan” layihəsi çərçivəsində “Online & Offline” proyektlərdə, hər iki dövlətin müəllim və şagirdləri arasında əlaqələrin möhkəmlənməsində fəal iştirakına görə sertifikat əldə etmişdir. 2010-2013-cü ildə “Elektron tədris resurslarının və dərsliklərin qiymətləndirilməsi” şurasının üzvü 2010-cu ildə “Təhsil portalından istifadəsi üzrə təlim kursu” Mədəd-Azərbaycan MMC və Ultra şirkəti 2011-cu ildə “Microsoft” və “MADAD” təşkilatlarının birgə həyata keçirdikləri “Peer Coaching Facilitator Training” təlimindən keçmiş və təlimçi sertifikatı ilə təltif olunmuşdur. 2011-ci ildə “Microsoft” şirkəti və Təhsil Nazirliyinin həyata keçirdiyi müəllimlər üçün standart e-mail ünvanının tətbiqi üzrə təlimçi olmuşdur. 2011-ci ildə AR Təhsil Nazirliyi və UNİCEF- in birgə təşkil etdiyi “Fəal təlimin Milli kurikulumda tətbiqi” üzrə təlimçi, ümumi təhsil müəssisələrinin rəhbərləri üçün ixtisasartırma təhsilinin 2-ci modulu üzrə “Ümumi təhsildə kurikulum islahatı və onun idarə olunması” mövzusunda təlim kursunun sertifikatını əldə etmişdir. 2011-ci ildə “Yeni fənn kurikulumlarının tətbiqi və fəal (interaktiv) təlim ” mövzusunda təlim kursunu keçmiş və təlimçi sertifikatı ilə təltif olunmuşdur. 2011-ci ildə Bakı UNİCEF və Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə kurikulumda fəal təlimin tətbiqi, məşqçilər üçün treninqdə təlimçi: interaktiv məşğələləri aparmaq, fəal təlimin kurikulumda tətbiqi proqramı üzrə təlimçi və “Məktəb uşağın dostudur” UNİCEF- in layihəsində iştirak etmişdir. 2012-ci ildə “Promethan” interaktiv lövhələrdən istifadə üzrə təlim kursunda iştirak etmişdir. 2012-ci ildə Orta məktəb üzrə fənn müəllimləri üçün ixtisasartırma təhsilinin 2-ci modulu üzrə “Ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə yeni fənn kurikulumlarının tətbiqi və fəal (interaktiv) təlim” mövzusu üzrə məşqçilərin hazırlanmasında təlimçi. 2012-ci ildə Ümumi təhsildə kurikulum islahatı və onun idarə olunması, təhsil rəhbərləri üçün təlim kurslarının təlimçisi. 2012-ci ildə “5- ci sinifdə” dərs deyəcək müəllimlərə “informatika” fənninin tədrisi üzrə təlimçi. 2013-cü ildə “5-ci və 6-cı siniflərdə dərs deyəcək müəllimlərin yeni ümumi orta təhsil kurikulumu üçün təlimlərində ” monitorinq qrupunun üzvü. 2007-2013-cü illərdə “İnformatika ” fənni üzrə yeni kurikuluma əsasən dərsliklərin qiymətləndirmə şurasının eksperti. 2014-cü ildə Akademik Zərifə Əliyeva adına liseyin innovativ İKT-inin dərslərdə tətbiqi üzrə təlimlər Koreya təlimçiləri ilə birlikdə. 2014-cü ildə ADA akademiyasında beynəlxalq təlimçilər tərəfindən keçirilmiş təlimdə iştirak etmişdir. 2014, 1-5 sentyabr Akademik Zərifə Əliyeva adına liseyin innovativ İKT əsaslı tədris otağında keçirilən “Tədrisdə İKT-nin tətbiqi” və sistem adminstrator təlimlərinin mütəxəssisi Koreya təlimçilərinin təlimində iştirak etmişdir. 2014-cü ildə Paris Sarbonna Universitetinin Abu-Dabi filialının təşkil etdiyi “ Məktəb liderliyi və menecmenti” təliminin sertifikatına layiq görülüb. 2015-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti və Müasir Təhsil və Tədrisə Yardım Mərkəzinin keçirdiyi “Məktəb direktorları və direktor müavinləri üçün məktəbin idarə edilməsi üzrə ” üç aylıq təliminin uğurla bitirməsi haqqında sertifikat. 2015-ci ildə “İnformatika-2015” layihə olimpiadasında www.ilo.az finala vəsiqə qazandığı üçün sertifikat və s. 2016-cı ildə 14-19 noyabr Abu-Dabi-də beynəlxalq Parisin Sorbonn Universitetinin “Məktəb menecmenti-2” kursunun sertifikatını əldə etmişdir. 2016-cı ildə Müəllimlərin yerdəyişməsi, işə qəbul və diaqnostik imtahanlarında test və tapşırıqlarının eksperti kimi iştirak etmişdir. 2015-ci ildə ADPU-nun fəlsəfə doktoru proqramı üzrə “İnformatikanın tədrisi metodikası ” ixtisasının dissertantı olmuşdur. 2017-ci ildə XXI əsr beynəlxalq müəllim konfransında iştirakın sertifikatı. 2017-ci ildə ADA universitetində İKT-də qadınlar asossiyasının üzvüdür. 2018-ci ildə “Təhsildə inkişaf innovasiyalar üzrə II qrant müsabiqəsi” çərçivəsində “İbtidai siniflərdə kurikulumun praktik STEM məşğələləri ilə zənginləşdirilməsi” layihəsi üzrə 251 №-li məktəb layihəsinin qalibi. 2019-ci ildə ADA universiteti və Təhsil Nazirliyinin təşkil etdiyi “Мəktəb idarəediciləri üçün məlumat əsaslı qərarvermə” təlimlərində tədris olunan "Data Analitikası" təlimini uğurla bitirib. 2019-2020, 2022-ci illərdə Təhsil Nazirliyinin təşkil etdyi “Rəqəmsal bacarıqlar- Alqoritmika ”təlimlərini uğurla bitirib. 2022-ci ildə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC-nin təşkilatçılığı ilə ASAN İnnovativ İnkişaf Mərkəzi tərəfindən keçirilmiş “Vətəndaş məmnuniyyətinin idarə edilməsi” təlimində iştirak etmişdir. 6. Distant təhsili: 2002 –ci il distant təhsil Rusiya, Tver. Müxtəlif təhsil mövzuları üzrə vebinarların iştirakçısı partiyalılığı: YAP-2004 ci ildən 7. Dillər: Azərbaycan dili: danışıq - əla, oxu - əla, yazı - əla Rus dili : danışıq - əla, oxu - əla, yazı - əla İngilis dili : danışıq – yaxşı, oxu – yaxşı, yazı – yaxşı 8. Təltifləri: 2014-cü ildə Prezident tərəfindən verilmiş fəxri ad “Əməkdar Müəllim” 2006-cı ildə Prezident tərəfindən verilmiş dövlət mükafatı “Tərəqqi medalı” 2008-2009 –cu tədris illərində keçirilmiş “Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsində müvəffəqiyyət qazandığına görə 5000 (beş min) manat məbləğində birdəfəlik pul mükafatı ilə mükafatlandırılıb. 9. İşlədiyi ölkələr: Azərbaycan 10. İş yerləri: Sentyabr 2022-ci ildə –hal-hazırda Xətai rayonu 269 №-li tam orta məktəbin direktoru Yanvar 2017-ci ildən- sentyabr 2022-ci ilə qədər Nizami rayonu 251 №-li tam orta məktəbin direktoru Sentyabr 2014-cü ildən – yanvar 2017-ci ilə qədər Akademik Zərifə Əliyeva adına liseyin İKT üzrə direktor müavini. Oktyabr 2013-cü ildə Akademik Zərifə Əliyeva adına liseyin təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini. Oktyabr 2008-2013-cü illər Akademik Zərifə Əliyeva adına liseyin İKT üzrə direktor müavini. Oktyabr 1993-2008-ci illərdə Suraxanı rayon 282 nömrəli məktəbdə informatika müəllimi. 1984-1990-cı illərdə Azərbaycan Respublikası İnformasiya Hesablama mərkəzində operator vəzifəsində. 11. İşlədiyi ölkələr: Azərbaycan 12. Ailə vəziyyəti: Ailəlidir. Həyat yoladaşım- İmran Əzizov, MTN 1-ci Qarabağ müharibəsinin veteranıdır, ehtiyatda olan zabitdir. Oğlum- Elxan Əzizov, FHN Xəzər rayonun DYMX idarəsinin rəis müavini, mayor rütbəsində, ailəlidir. Oğlum-Tərlan Əzizov, Müdafiə Nazirliyində məxfi şöbənin xidmət rəisidir, mayor rütbəsində, ailəlidir. 13. Aşağıdakı dərsliklərinin həmmüəllifi: 1. 2008-ci ildə “Intel Gələcək üçün təhsil” vəsaitinin rus və ingilis dillərindən tərcüməçisi 2. 2009-2015-ci ildə “İnformatika-2” dərslik və müəllim metodik vəsaitinin həmmüəllifi. 3. 2016-cı ildə Elmi məqalə "ELMİ ƏSƏRLƏRİ" Təhsil İnstitutu 4. 2017-ci ildə Elmi məqalə "ELMİ ƏSƏRLƏRİ" Təhsil İnstitutu 5. 2018-ci ildə №2 Təhsil İnstitutu cild 85, elmi əsərlər “Layihə metodu və ona dünya pedaqoqlarının baxışı”. 6. 2019-cu ildə Elmi–metodik jurnal, Spirit time Berlin- İnformation Technology Use of projects methods in study of second context line of computer science. 7. 2020-ci ildə I Beynəlxalq elmi-praktik konfrans , Vladikavkaz - “Проектный метод в школах с углублённым изучением информатики и математики” məqaləsinin müəllifidir. № s/s Layihənin adı və təsviri: Sifarişçi: Tarixi və yeri: Tutduğu vəzifələr: Yerinə yetirdiyi tədbirlər: 1. İKT-nin tətbiqi T TN, Avroasiya fondu, Açıq Cəmiyyət İnstitutu, Mədəd, İnkişaf, Təhsilə yardım mərkəzi, Kurikulum mərkəzi 1993-2012-ci illər Bakı və Azərbaycanın əyalətləri təlimçi, metodist, ekspert təlimlər, konfranslar, monitorinq, beynəlxalq təcrübənin yayılması 2. Səmərəli Məktəb Təhsil Nazirliyi və Dünya Bankının birgə layihəsi olan “Səmərəli məktəb” layihəsi Təhsil Nazirliyinin sifarişi ilə Müasir Təhsil və Tədrisə Yardım Mərkəzi 2010-2012-ci illər Bakı İKT üzrə ekspert, dizayner, texniki mühəndis CD diskinin hazırlanması və tərtibatı 3. Elektron dərsliklərin qiymətləndirilməsi TN 2011-2015 Ekspert Elektron vəsaitlərin meyarlar üzrə qiymətləndirilməsi 4. Dərsliklərin qiymətləndirilməsi Təhsil Nazirliyi və Dünya Bankını 2008-2018 Ekspert Tenderi qazanan dərslik lotlarının qiymətləndirilməsi 5. Təhsil Problemləri İnstitutu Kurikulum Mərkəzinin “Yeni təlim proqramları –informatika” fənni üzrə TN Təhsil Problemləri İnstitutu Kurikulum Mərkəzi 2010-2017 Kurikulum Mərkəzində İnformatika qrupunun üzvü 6. “İnformatika” fənni üzrə biliyin qiymətləndirilməsi TN 2013-2017 Ekspert Testlərin tərtibi və təhlili ADPU “Kompüter elmləri” fakültəsinin dissertantı olaraq dərc olunmuş elmi işlərinin S İ Y A H I S I Sıra nömrəsi İşin tam adı İşin növü İşin çap və ya dərc olunduğu nəşrin adı, yeri Elmi nəşrin tarixi Elmi nəşrin nömrəsi İşin həcmi (işarə sayı) və səhifəsi Həmmüəlliflər Elmi nəşrin daxil olduğu beynəlxalq xülasələndirmə və indeksləmə sistemlərinin adı (internetdəki mənbənin linki göstərilməklə 1. İnformatikanın problemlərinin müasir problemləri. Elmi əsər Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu 2017 Cild 84, №6 Səh.74-77 30x60x4 Əbülfət Pələngov İSSN 2409-8817 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf 2. Layihə və onun xarakteristikası, layihənin reallaşmasında müəllimin rolu Elmi əsər Naxçıvan müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri 2017 Cild 13, №14 Səh.18-23 30x60x6 İSSN 2303-9116 https://portal.issn.org/resource/ISSN/2303-9116/?language=ar 3. Layihələrin hazırlanması mərhələləri və burada şagirdlərin rolu Elmi əsər Bakı Qızlar Universiteti Elmi əsərlər 2018 №1 (33) Səh.83-87 30x60x5 İSBN PP- 415 http://bqu.edu.az/wp-content/uploads/2019/10/BQU-Jurnal-N1-2018.pdf 4. Layihələr metodu və ona dünya pedaqoqlarının baxışları Elmi əsər Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu Elmi əsərlər 2018 Cild85, №2 Səh.6-8 30x60x3 İSSN2409-8817 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf 5. İnformatikadan şagirdlərin idrakı maraqlarının inkişaf etdirilməsinin psixoloji-pedaqoji əsasları. Elmi əsər Təhsildə İKT Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitet 2018 Elmi-metodik jurnal 2018, C-35, №1 Səh.207-212 30x60x6 ISBN-2522-4298 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2017-6.pdf 6. STEM kurikulumları sınaqdan keçirilir. Elektron məqalə Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu 13.11.2018 Səh.1 https://www.arti.edu.az/az/newsd/388-stem-kurikulumlarisinaqdan-kecirilir 7 Принципы и методы оценивания достижений учащихся. IX Beynəlxalq elmi-praktik konfrans Модернизация системы непрырывного образования 29 iyun-01 iyul 2018 Dağıstan Respublikası Dərbənd Konfrans materialı Səh.259-262 Əbül fət Pələn gov İSBN 978-5-00128-028-6 http://etr-project.org/publications/resursosberegayushhie-texnologii-i-zelenyie-it-opyit-primeneniya-v-ros.html http://etr-project.org/files/Publication_Derbent-2018.pdf 8. İnformation Technology Use of projects methods in study of second context line of computer science. Elmi-metodik jurnal Spirit time Berlin 2019 №1 (13) part1 Səh.10-13 30x60x4 İSSN 2522-9923 http://www.spirit-time.xyz/wp-content/uploads/2019/01/spirit-time-13-chast-1.pdf 9. О проекте и его этапах в средней школе X Beynəlxalq elmi-praktik konfrans Модернизация системы непрырывного образования 27iyun-30 iyun 2019 il Dağıstan Respublikası Dərbənd-Xuçni Konfrans materialı Səh.46-52 30x60x7 İSBN 978-5-00128-265-5 http://mpgu.su/novosti/h-mezhdunarodnaja-nauchno-prakticheskaja-konferencija-modernizacija-sistemy-nepreryvnogo-obrazovanija/ 10. Проектный метод в школах с углублённым изучением информатики и математики I Beynəlxalq elmi-praktik konfrans Современные тенденции развития информационных технологий исследованиях и прикладных областях 27 mart 2020-ci il “Vladikavkaz” Sertifikat və konfrans materialı İSBN http://www.skgmi-gtu.ru/ru-ru/news/ArtMID/690/ArticleID/3237/2020-03-13 11 Use of projects methods instudy of second context line of computer science. (Педагогика и психология) 2021,Казахстан Алматы Казахский Национальный Педагогический Университет имени Абая, ISSN2077-6861 https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/48/105
Əlaqəli xəbərlər
Müasir Azərbaycanın elm və təhsilinin yorulmaz fədaisi, təəssübkeşi və himayədarı olan Heydər Əliyev
Əlaqəli xəbərlər
İdman həftəsi şagirdlərimizin gözü ilə
Şagirdlərimizin uğuru
Pedaqoji Universitetin Xarici dilin tədrisi metodikası və metodologiyası üzrə magistr pilləsini fərqlənmə ilə başa vurmuşdur. Pedaqoji fəaliyyətə 2007 ci ilin mart ayından ingilis dili müəllimi kimi başlamışdır . 2019 -cu ilin oktyabr ayından 147 nömrəli Texniki-humanitar liseydə tərbiyə işləri üzrə direktor müavini vəzifəsində fəaliyyət göstərib. Təhsil idarəetməsi üzrə bir çox təlim və seminarlarda iştirak etmişdir. 2022-ci ildə Azərbaycan Müəllim İnkişafı Mərkəzində təşkil edilmiş "Direktorlar İnstitutu "təlimində iştirak etmişdir. Hal-hazırda 269 nömrəli orta məktəbdə Təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini vəzifəsində çalışır.
Əlaqəli xəbərlər
"Nənəmin nağılları"
Əlaqəli xəbərlər
Müəllimimiz Fəxri Fərmanla təltif edildi
Ətraflı-->
© Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyi