VI və IX sinif şagirdlərinin təhlilləri və nəticələri
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi nin (BŞTİ) Keyfiyyətə nəzarət sektoru 24 noyabr 2022-ci il tarixdə İdarənin tabeliyində olan ümumi təhsil müəssisələrində təhsilin keyfiyyətinə nəzarətin təmin edilməsi məqsədilə monitorinqlər keçirmişdir.
Həmçinin, təhlillərin aparılmış və keyfiyyətyönlü təkliflərin hazırlanması, təlim prosesinin keyfiyyətinə, təhsilin dövlət standartlarına riayət olunmasına nəzarətin təşkilində iştirak etməsi, təhsilalanların bilik, nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi sisteminin müasir tələblər baxımından inkişaf etdirilməsinə dair təkliflər hazırlanmışdır.
Bakı şəhəri Ə.Kazımov adına 228 nömrəli tam orta məktəbin də VI və IX sinif şagirdlərinin təhlilləri və nəticələri məktəbə göndərilmişdir.
Biz də öz növbəmizdə əktəb Monitorinq və Qiymətləndirməsinin aşağıdakı komponentlərini nəzərə alaraq tədbirlər planı hazırladıq:
1. Monitorinq daim aparılır, qiymətləndirmə isə ehtiyac duyulduqda.
2. Monitorinq təhsil fəaliyyətinin güclü və zəif tərəflərini üzə çıxararaq gözlənilən nəticələri əldə etmək üçün praktik təkliflərlə çıxış edə bilər.
3. Monitorinq nəticəsində görülən tədbirlərə ehtiyat tədbirləri, islahedici tədbirlər və gücləndirici tədbirlər aiddir.Tədbir görmədən məlumat toplamaq və ya toplanan məlumatı yalnız təhlil etmək tədqiqat baxımından əhəmiyyətli ola bilər, lakin bu, idarəçilik baxımından nəticəsiz təcrübədən başqa bir şey sayılmaz.
4. Təhsil keyfiyyətinin monitorinqi yalnız etibarlı məlumatların toplanılması sayəsində həyata keçirilə bilər.
5. Məktəbin Monitorinq və Qiymətləndirmə Sistemi şagirdlərin naliyyətləri, müəllimlərin fəaliyyəti, məktəbin fəaliyyəti və naliyyətlərində inkişaf haqqında məlumatın toplanması, sistemləşdirilməsi, təhlili, şərhi və saxlamılması üçün bir mexanizmdir.
6. Monitorinq və qiymətləndirmə problemlərin müəyyən olunması və onların həlli əsasında nailiyyətlər və fəaliyyətlərin daimi təkmilləşməsinə imkan yaradır.Ona görə M&Q komandası etibarlı, səriştəli və qərəzsiz olmalıdır.
7. Monitorinq dedikdə yalnız təklifər deyil, problemlərin həll edilməsi üçün konkret addımların da atılması nəzrdə tutulur.
Sektorun müdiri Anar Mustafazadə müəllimə və sektorun digər əməldaşlarına dərin təşəkkürümüzü bildirirk!
Keyfiyyətə nəzarət sektoru hətta hər bir sinif üzrə 1,2,3-cü yerə çıxan şagirdlərin də datasını göstərib. Bu isə şagirdlərə böyük motivasiya olacaqdır.
6A
1. Güləliyeva Höküməxanım Tahir qızı
2. Suvarlı Ayaz Samir oğlu
3. İmanquliyev Yusif Azər
6 B
1. Rzazadə Nuray Etibar qızı
2. Məmmədova Mehri Eyvaz qızı
3. Əjdərli Sadiq Fərid oğlu
6C
1. Səfərəliyeva Şəms Mətləb qızı
2. İsmayılov Famil Kamil oğlu
3. Əlizadə Abdulla Zamiq oğlu
6 Ç
1. Qurbanlı Zeynəb Adəm qızı
2. Hətəmzadə Ruzi Xəqani oğlu
3. Məmmədzadə Rza Üzeyir oğlu
6 D
1. Əlizadə Xədicə Seymur qızı
2. İbrahimli Fəxrəddin Kamil oğlu
3. Abdullayev Vasif Cəlal oğlu
6F
1. Həsənli Fatimə Cəmil qızı
2. İsmayılzadə Zəhra Malik qızı
3. Hacıyev Nihad Raqib
6 E
1. Məmmədli Ayşənur Razim qızı
2. İsmayılzadə İsmayıl Saleh oğlu
3. Eynullayeva Aynişan Səfa
6 İ
1. Məmmədova Ayişə Məhəmməd qızı
2. Əhmədova Ayan Rəfael qızı
3. Xəlilli Aylin Fuad qızı
6R
1. Rzayev Tövhid Ramil oğlu
2. Məhəmmədvəliyev Peris Əziz qızı
3. Rəcəbli Nərgizxanım İlham qızı
9A
1. Yusibova Aysel İlham qızı
2. Nuqrazadə Murad Pərviz oğlu
3. Əsgərova Ruqiyyə Elman qızı
9B
1. Məmmədli Firuz İltifat oğlu
2. Tağıyeva Nuray Rabil qızı
3. Kərimli Elvin Ceyhun oğlu
9C
1. Qarayeva Ai̇şə Vüsal qızı
2. Əliyeva Fatimə İlkin qızı
3. Hüseynova Zəhra Elburus qızı
9 Ç
1. Teymurlu Nuray Xalıq qızı
2. Vəlizadə Səccad İlqar oğlu
3. Mustafayev Elnur Fətullah oğlu
9 İ
1. Məhərrəmova Əsli Əmircan qızı
2. Hümbətova Evelina Yusifovna
3. Vorobyova Mariya Valeriyevna
Məktəbin direktoru: S.Rzayeva