"Boyuklər kiçikləri tərbiyə edir"

Öyrətmək üçün öyrənəni və onun təlabatini anlamaq lazimdır. Həqiqətən də, əgər insan öyrətməyi baçarirsa, deməli öyrənməyi də bacarır.Şagird nailiyyətinin yuksəldilməsi məqsədilə məktəb psixoloqu Səbinə Kərimova tərəfindən "Təhsildə inteqral texnoloqiya" adlı yeni layihə həyata keçirilmişdir."Təhsildə inteqral texnoloqiya" adlı layihənin ilk mərhələsində "Boyuklər kiçikləri tərbiyə edir" metodu tədbiq edilmişdir ki, bunun da əsasını ikili effekt təşkil edir. Məktəbin 10 və 11 sinif şağirdləri: Kamal Ağayev (11f), İnara Agayeva (10f), Tofiq Mirzəyev (10f), Ayan Qurbanova (10f), Ayan Abdullayeva (10f), Xalid Ələkpərov (10f), Kamilla Rzayeva (10f), Kamal Tağiyev (10f), Ayna Zərbəliyeva (10a), Cəmilə Məmmədli (10a), Aytac Əliyeva (10a), Hökümə Həmidova (10a), Rauf Məmmədli (10a), Hüseyn Əliyev (10a), Adil Əliyev (10a) tərəfindən 1c, 2b, 3b, 3c, 3f, 3l, 4k, 4f, 4d, 5a, 6k, 7k, 7f, 8f siniflərində həyat bilgisi, riyaziyyat, ədəbiyyat, tarıx, astronomiya, fizika, təsviri incəsənət, aktyorluq fəaliyyəti adlı master-klass - dərsləri təşkil olunub. Bu dərslərdə hər iki tərəf "qazanmış"olub: kiçiklər böyuklərdən onların anlayacağı dildə, tərzdə öyrənib, böyüklər isə öyrədici məqsədi ilə daha dərin bilgilərə, qabiliyyətlərə, sərişdə və tərbiyəçi bacarıqlarına yiyələnmış olublar.
  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi