" Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların cəmiyyətə adaptasiyasının mənəvi psixoloji əhəmiyyəti"

Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların ümumtəhsil məktəbi mühitinə daxil edilməsi təlim prosesinin təşkilində mühüm dəyişikliklər tələb edir. Bu, təkcə sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların ümumi təhsil müəssisələrinə maneəsiz daxil olması üçün texniki şəraitin yaradılmasını deyil, həm də bu kateqoriyadan olan şagirdlərin ümumi təhsil müəssisələrində təhsil aldıqları bütün dövr ərzində hərtərəfli psixoloji və pedaqoji dəstəyin təmin edilməsi zərurətini nəzərdə tutur.

     Beləliklə, sağlamlıq imkanları məhdud uşağa psixoloji və pedaqoji dəstək (xüsusi təhsil ehtiyacları) uşağa və valideynlərə inkişaf, təhsil, tərbiyə, sosiallaşma problemlərinin həllində psixoloji və pedaqoji dəstək və yardımın kompleks texnologiyası kimi qəbul edilir.  

Şagirdlərdə empatiya və tolerantlıq hissini formalaşdırmaq məqsədilə məktəbin psixoloqu yeniyetmələrlə " Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların cəmiyyətə adaptasiyasının mənəvi psixoloji əhəmiyyəti" adlı maarifləndirici seminar təşkil etdi.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi