İbtidai siniflərdə oxuyub-anlama bacarıqları yoxlanılır

  Noyabrın 29-dan başlayaraq ibtidai sinif şagirdlərinin oxuyub-anlama bacarıqlarının ilkin vəziyyətinin müəyyənləşdirilməsi məqsədilə məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimləri Zenfira Vəliyeva və İradə Eyvazovanın təşkilatçılığı ilə monitorinqlərə start verildi.

  Monitorinqlərin keçirilməsində məqsəd ibtidai sinif şagirdlərində oxu vərdişlərinin formalaşdırılması, oxuyub-anlama, yazılı mətnlər üzərində işləmə bacarıqlarının inkişaf etdirilməsindən ibarətdir.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi