- Aynurə Bağırova Alim
- Vəzifə: Direktor
- Fənn: Fizika
- Bitirdiyi təhsil müəssisəsi: BDU
- Təvəllüd: 11.07.1980
- İlk fəaliyyət ili: 01.09.2020
- E-mail: [email protected]
Aynurə Alim qizi Bağırova 1980 ci ildə Bakı şəhərində anadan olub.1997-2001 ci illərdə BDU-nin fizika fakultəsində bakalavr təhsili, 2001-2003 cu illərdə isə BDU-də magistr magistr təhsilini fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.
2003 – cü ildən Bakı şəhəri 24 saylı tam məktəbdə fizika müəllimi,fizika üzrə metodbirləşmə sədri kimi pedaqoji fəaliyyətə başlamışdır.2014 –cü ildən Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Elektron dərs resursları portalında
fizika fənni üzrə Video dərslər
müəllifi olmuşdur.
Bir sıra istiqamətlərdə təlimçilik fəaliyyəti var:
*2014 –cü ildən Təhsil Nazirliyi və Edumedia Azərbaycan şirkətinın təşkil etdiyi Promethean İnteraktiv lövhələrin tədrisdə tətbiqi
*2015 –cü ildən Təhsil Nazirliyi və Edumedia Azərbaycan şirkətinın təşkil etdiyi “Labdisc fizika rəqəmsal laboratoriya avadanlığının tədris prosesində tətbiqi
*“İTE - Təhsildə İnnovativTexnologiyalar” əlavə təhsil mərkəzi –İntel gələcək üçün təhsil lahiyəsi
*“İTE - Təhsildə İnnovativTexnologiyalar” əlavə təhsil mərkəzi–“Elektron resurslardan istifadə edərəkinteqrativ tapşırıqların hazırlanması”
lahiyəsi
*Təhsil nazirliyinin məktəblərdə informaika fənninin yeni tədris forması Rəqəmsal bacarıqlar –Alqoritmika fənni
*STEAM tədris metodu üzrə - Təlimçi-müəllim
Keçdiyi təlimlər:
* “Promethean “ interaktiv lövhələrdən
istifadə üzrə təlim kursu 2014
*“Labdisc fizika “ rəqəmsal laboratoriya
avadanlığının öyrədilməsi üzrə təlimçı kursu
(Globisens ) 2015
* Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi
və Qafqaz Universitetinin 01.02.2015-
31.05.2015 tarixləri arasında birgə təşkil
etdiyi “MƏKTƏB DİREKTORLARININ
HAZIRLIĞI KURSU” Bakı 2015
*STEAM tədris metodu üzrə Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə 2019 –cu ildə İsraelin Tel-Aviv şəhərində 1 aylıq təlim kursu
Mükafatlar:
* Azərbaycan Resublikası Təhsil Nazirlıyi V “ELEKTRON TƏHSİL“ RESPUBLİKA MÜSABİQƏSİNDƏ “Elektron lövhələrin istifadəsilə qurulan ən yaxşı dərs modeli “ nominasiyası üzrə qalib