1-cilərlə oyun xarakterli inkişafetdirici iş
Məktəb psixoloqları tərəfindən 1-ci sinif şagirdlərinə tətbiq edilən Kern-Yerasek metodikasının nəticələrinə əsasən məktəb təliminə hazırlıq səviyyəsi aşağı olan şagirdlər müəyyənləşdirildi və həmin şagirdlərlə öyrədici və psixoloji təlim təşkil edildi. İlk olaraq şagirdlərdəki həyəcan və gərginliyi azaltmaq məqsədilə şən musiqi sədaları altında sərbəst mövzuda rəsm çəkmək tapşırıldı. Şagirdlər öz çəkdikləri rəsmləri şərh etdilər , hətta bəzi şagirdlər yoldaşlarının rəsmlərinə də münasibət bildirdilər. Daha sonra şagirdlərlə öyrədici xarakter daşıyan sual-cavab prosesi başladıldı. Sual-cavab mərhələsindən sonra şagirdlərdə diqqəti inkişaf etdirmək məqsədilə "Ziqzaq" və "Həyat çarxı" oyunları təşkil edildi.