1-cilərlə oyun xarakterli inkişafetdirici iş

Məktəb psixoloqları tərəfindən 1-ci sinif  şagirdlərinə  tətbiq edilən  Kern-Yerasek   metodikasının  nəticələrinə əsasən  məktəb təliminə hazırlıq  səviyyəsi aşağı olan şagirdlər  müəyyənləşdirildi və  həmin şagirdlərlə  öyrədici  və psixoloji  təlim təşkil edildi.  İlk olaraq şagirdlərdəki  həyəcan  və gərginliyi  azaltmaq  məqsədilə  şən musiqi  sədaları altında  sərbəst  mövzuda  rəsm çəkmək  tapşırıldı.  Şagirdlər öz çəkdikləri  rəsmləri  şərh etdilər , hətta  bəzi şagirdlər  yoldaşlarının  rəsmlərinə də münasibət bildirdilər.  Daha sonra  şagirdlərlə  öyrədici  xarakter daşıyan  sual-cavab prosesi  başladıldı.  Sual-cavab mərhələsindən  sonra  şagirdlərdə  diqqəti  inkişaf  etdirmək  məqsədilə  "Ziqzaq" və "Həyat çarxı"  oyunları təşkil edildi. 

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi