6"C" və 6"B" sinfin şagirdləri STEAM dərsində ünsiyyət, yaradıcılıq, əməkdaşlıq qabilliyyətlərindən istifadə edərək körpülər hazırladılar

   Elmin və texnologiyaların öyrədilməsində ənənəvi yanaşmadan fərqli olaraq, STEAM təhsili  praktik məşğələlər vasitəsilə elmi-texniki biliklərin gündəlik həyatda necə tətbiq olunmasını  tələbələrə göstərir. Elm, texnologiya, mühəndislik, riyaziyyat və incəsənətin  birgə tədrisi  çox vacibdir, çünki bu sahələr real həyatda bir-biri ilə dərindən bağlıdırlar. STEAM-ın  praktikliyi və problemlər üzrə öyrənmə xüsusiyyəti fənlərarası və tətbiqi yanaşmadır. 6 ”C” və 6 ”B” sinfin şagirdləri Hüseynova Aysel müəllimin iştirakı ilə STEAM dərsində ünsiyyət,  yaradıcılıq, əməkdaşlıq qabilliyyətlərindən istifadə edərək körpülər hazırladılar.

 

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi