Maraqlı bir dərs nümunəsi daha

14.03.2019-cu il tarixində 220 nömrəli məktəb-liseydə sinif müəllimi İsmayılova Nigarın 2”B” sinfində riyaziyyat fənnindən “açıq-nümunə” dərsi oldu. Dərsin mövzusu “Bölmə əməli” idi. Təlim prosesində İKT, iş vərəqləri, dərslik və digər resurslardan istifadə edildi. Dərs interaktiv idi. Şagirdlər sonadək dərsdə fəal iştirak etdilər. İş vərəqləri cəlbedici və fəaliyyətə sövqedici hazırlanmışdır. Müəllim düzgün fasilitatorluq edirdi. Vaxtdan optimal istifadə edildi. Sonda qarşıya qoyulmuş məqsədlər reallaşdırıldı.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi