“Kitabxana günü”

Dünya miqyasında pediatrlar valideynlərə uşaqları üçün kitab oxumağın üstünlüklərini vurğulayırlar. Uşağı ilə birlikdə kitab oxumaqla daha çox vaxt keçirən valideynlər övladları ilə müsbət münasibət formalaşdırır, uşaqların sosial-emosional inkişafına şərait yaratmış olurlar.

Kitab oxumaq hər yerdə mümkündür lakin, bunun üçün yaradılmış xüsusi mühit və şərait daha məhsuldar şəkildə kitab arxasında vaxt keçirməyə səbəb olacaqdır. Kitabxanalar və oxu zalları həm valideyn, həm də uşaqlar üçün tam uyğun bir məkandır. Kitabxanalara ara-sıra baş çəkmək nəinki uşaq hətta bütün ailədə xoş ənənələrin yaranmasına səbəb olacaqdır. Bunun üçün hətta ailə xüsusi bir gün və saatlar da təyin edə bilər- “kitabxana günü”, “qiraət saatı” və s.

Kitabxanaya getmək üçün kiçik olan uşaqlar valideynlər arasında paylaşdırıla bilər – kiçiklər digər valideyn ilə parka, gəzintiyə, bazarlığa gedə bilərlər. Beləcə kiçiklərin mane olmaması üçün böyük uşaq valideynlərindən biri ilə kitabxanaya baş çəkə bilər. Bu maraqlı prosesə nənə-babaları, bibi-xalaları, dayı və əmiləri də cəlb etmək olar. Hətta etibarlı və uşaqlı qonşular ilə həftə növbəsi təşkil edərək uşaqlar hər həftə müxtəlif ailənin valideyni ilə asudələrini kitabxanada keçirə bilərlər.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi