Şagirdlərin oxuyub anlama vərdişlərinin səviyyəsi öyrənilmişdir

Şagirdlərin oxuyub anlama, sərbəst fikir yürütmə bacarıqlarının inkişaf dinamikasını izləmək məqsədilə Sabunçu rayonu Telman İsgəndərov adına 142 nömrəli tam orta məktəbdə "Fəaliyyət Planı"nın 1.1.2.10 bəndinə əsasən II sinif şagirdlərinin oxu bacarıqlarının inkişafı layihəsi əsasında oxuyub anlama vərdişlərinin səviyyəsi öyrənilmişdir. Təlim tərbiyyə işləri üzrə direktor müavini Mehriban Quliyeva monitorinqdə...
  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi