Bakı şəhəri 177 nömrəli tam orta məktəbin riyaziyyat müəllimi, fənn metodbirləşməsinin sədri Cəmilə Xocayevanin məqaləsi Təhsil jurnalında çap edilmişdir

Riyazi təhsildə yeni meyllərə həmişə xüsusi əhəmiyyət verilmişdir. Təhsildə humanistləşdirmə əksəriyyət tərəfindən qəbul edilir və geniş yayılır. Riyazi təhsildə inteqrallaşdırılmış, qarşılıqlı əlaqəli metodik məsələlərin tam kompleks təhlilin aparılmasına daha çox diqqət verilir. Belə kompleks təhlilə daxildir:

a) məktəb riyaziyyatında nəzəri məzmunun və onun tətbiqlərinin inikasının əsas xüsusiyyətləri;

b) təlimdə məsələlərin rolu, onun şagirdlərə verilməsinin yeni metodik vasitələrinin işlənməsi;

c) təlimdə insanın psixoloji və fizioloji mexanizmlərindən (görmə, sözlər, motor qabiliyyətləri, verilənlərin dərki və çevrilməsi, diqqəti cəlb etmək və s.) istifadə və onların inkişafı.

http://tehsiljurnali.az/.../2455-agirdlrin-riyazi... 

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi