Oxuyub –anlama

     140 nömrəli tam orta məktəbin illik  fəaliyyət planının  1.1.2.10 bəndinə  müvafiq olaraq  II sinif  şagirdlərinin oxuyub-anlama  bacarıqlarının  öyrənilməsi  məqsədilə treninq keçirilmişdir.

     Qabaqcıl ibtidai sinif müəllimi  Gülşən Həsənovanın mentorluğu ilə  həyata keçirilən  tədbir, şagirdlərin  oxuyub-anlama, sərbəst fikir  yürütmək  bacarıqlarının inkişaf dinamikasının  izlənməsi üçün əhəmiyyətli olmuşdur.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi